رسانه انگلیسی:

جهانبخش باید سرمربی جدید برایتون را تحت تاثیر بگذارد

یک روزنامه انگلیسی نوشت، جهانبخش و ۸ بازیکن جدید و قدیمی برایتون باید سرمربی جدید راه راه پوشان را تحت تاثیر بگذارند.


جهانبخش باید سرمربی جدید برایتون را تحت تاثیر بگذارد

 روزنامه آبزرور منطقه میدهرست و پتورث (midhurstandpetworth) با اشاره به نام ۹ بازیکن تیم برایتون از جمله علیرضا جهانبخش نوشت آن‌ها این فصل باید گراهام پاتر سرمربی جدید این تیم را تحت تاثیر بگذارند.

این روزنامه نوشت: در حالی که تیم برایتون با هدایت گراهام پاتر، برای سومین فصل خود در لیگ برتر آماده می‌شود، ۹ بازیکن هستند که علاقمند خواهند بود در این فصل بدرخشند.

بعضی از آن‌ها مانند لوئیس دانک به دنبال پیدا کردن جایی در تیم ملی انگلستان خواهد بود، در حالی که برخی از آنها، از جمله علیرضا جهانبخش و یورگن لوکادیا، باید پس از یک فصل ناامید کننده در سال گذشته، باید گلزنی کنند. یک فصل بزرگ در انتظار است.

جهانبخش پس از انتقال ۱۷ میلیون پوندی خود به برایتون نتوانست گلزنی کند.

این روزنامه علاوه بر جهانبخش، دانک و لوکادیا از بازیکنانی مانند لئوناردو تروساید که به تازکی از خنک اتریش آمده، ایزکوئردو، کلارک، فلورین اندونه، بازیکن سابق بارسا و اینتر، و پراپر نام برده است.

گفتنی است، علیرضا جهانبخش با ۱۷ میلیون پوند همچنان گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه برایتون است و در حالی که تصور می‌شد تروسارد بتواند رکورد بازیکن ایرانی برایتون را بشکند، اما این تیم برای خرید او بیشتر از ۱۵ میلیون پوند هزینه نکرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها