افتخاری: میزبانی جام جهانی اسکی روی چمن فرصت ویژه ای برای ورزش است

رییس فدراسیون اسکی با بیان اینکه میزبانی ایران در رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن زمانی قطعی است که تمام جوانب مورد تایید باشد گفت: با تایید میزبانی ایران می توانیم ظرفیت های خود را به دنیا معرفی کنیم.

افتخاری: میزبانی جام جهانی اسکی روی چمن فرصت ویژه ای برای ورزش است

«سید عبدی افتخاری» اظهار داشت: شرایط اولیه میزبانی ایران برای جام جهانی اسکی روی چمن جوانان و فینال بزرگسالان این رشته مورد تایید است اما در کنار آن باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و نسبت به شرایط پیست نیز اقداماتی انجام شود.

وی در توضیح این اقدامات اظهار داشت: با مسئولان استان البرز و مدیریت پیست دیزین هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است و تا اواخر هفته آینده گزارش کامل این اقدامات به فدراسیون جهانی اسکی ارسال خواهیم کرد.

رییس فدراسیون اسکی در زمینه اینکه مسیر دیزین یکی از پرتردد ترین مسیرها است گفت: بله در این مسیر باید تدابیر ویژه‌ای در دستور کار قرار گیرد و زمان‌های خاص برای جابجایی ورزشکاران و میهمانان خارجی در نظر گرفته شود.

افتخاری ادامه داد: شیوه میزبانی ما و امکانات پیست دیزین اگر مورد رضایت میهمانان باشد بدون شک در میزبانی و دید جهانی نسبت به ورزش به ویژه اسکی تاثیر دارد. ما به دنبال این هستیم که به بهترین شکل ممکن این مسابقات را برگزار کنیم.

او در پایان افزود: تیم ملی اسکی روی چمن ایران هم اکنون در اردو اردبیل به سر می برد و چند روز آینده به تهران بازخواهد گشت. در اواسط مردادماه نیز تمرینات این تیم در پیست اسکی دیزین برگزار می‌شود.

رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن جوانان اواخر مردادماه در پیست اسکی دیزین برگزار می‌شود. همچنین در این دوره زمانی ایرانی میزبان فینال رقابت‌های بزرگسالان این رشته است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها