رد پای عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در برکناری فتاحی

صبح امروز سهیل مهدی به عنوان سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال انتخاب شد.

رد پای عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در برکناری فتاحی

صبح امروز (پنجشنبه) سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران در خبری عجیب اعلام کرد حیدر بهاروند با صدور حکمی سهیل مهدی را به عنوان سرپرست کمیته مسابقات این سازمان جانشین سعید فتاحی کرده است.

خبر برکناری فردی که میزان شهرتش در بین فوتبالدوستان ایرانی با اختلاف از تمام مسئولان سازمان لیگ بیشتر است در کنار بحث درخواست مارک ویلموتس برای فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال جزء مهم‌ترین اخبار روز‌های اخیر فوتبال کشورمان محسوب می‌شود.

یکی از دلایل اصلی برکناری فتاحی اختلاف نظر او با برخی مسئولان سازمان لیگ یعنی حیدر بهاروند (رئیس) و محمدرضا کشوری فرد (دبیر) این سازمان است، اما مهم‌ترین دلیل برای ایجاد اختلاف بین فتاحی و بهاروند به ارتباط نزدیک نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با یکی از اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون یعنی عبدالکاظم طالقانی بازمی گردد.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان که رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون هم محسوب می‌شود در ماه‌های اخیر با فتاحی اختلاف‌های زیادی پیدا کرده بود و طبق اعلام برخی منابع آگاه او در نهایت بهاروند را مجاب کرده است تا فتاحی را برکنار کند.

تصمیم مشترک بهاروند و طالقانی به تائید مهدی تاج هم رسیده و اکنون شنیده می‌شود فتاحی با وجود برکناری از سمت مدیریت کمیته مسابقات سازمان لیگ به زودی در یکی از بخش‌های مهم مدیریتی فوتبال ایران سمت جدیدی می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها