صادقی: داور پنالتی مسلم ما را نگرفت

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد در دیدار تیمش مقابل پیکان پنالتی نارنجی‌پوشان از دید داور پنهان مانده است.

صادقی:  داور پنالتی مسلم ما را نگرفت

ابراهیم صادقی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: در نیمه اول بهتر از حریف بودیم، اما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و روی ضربه کرنر گل خوردیم و دیگر نتوانستیم جبران کنیم. در ادامه و در نیمه دوم نتوانستیم آن‌طور که باید بازی کنیم و شاید تنها تفاوت دو تیم همان ضربه کرنری بود که حریف زد و با عدم یارگیری درست بازیکنان ما به گل تبدیل شد.

وی در ادامه افزود: روی هم رفته بازی خوبی را شاهد بودیم، اما از لحاظ نتیجه‌گیری نمی‌توانیم راضی باشیم و باید در بازی‌های آینده با برطرف کردن ضعف‌ها و دقت بیشتر در زدن ضربات آخر این باخت را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به قضاوت داور مسابقه خاطرنشان کرد: من روی یک صحنه تردید داشتم که الان در رختکن آن را دیدم. متأسفانه داور در دقیقه 50 یک پنالتی مسلم را برای سایپا نگرفت و قطعاً همه از جمله کارشناسان با دیدن این صحنه در تلویزیون با من هم عقیده خواهند شد.

صادقی در واکنش به ضعف تیمش در خط حمله تصریح کرد: به‌هرحال ما در نیمه اول این بازی دو موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم و این را می‌شود به حساب جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان‌مان گذاشت.

«آیا قصد ندارید در نیم‌فصل تعدادی از بازیکنان تیم‌تان را کنار بگذارید؟»، وی در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: تیم ما برای این فصل 17 بازیکن خود را از دست داد و بازیکنان جوان را جایگزین آنها کردیم. به‌هرحال فلسفه باشگاه استفاده از بازیکنان جوان است و ما هم وظیفه داریم این بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم، نه اینکه آنها کنار بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان در پاسخ به سؤال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر مخالفت یا موافقت او با تعطیلی بازی‌های لیگ برتر گفت: حتماً می‌دانید که بازی‌های لیگ به خاطر بازی رسمی تیم ملی تعطیل شده است!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها