استراماچونی در راه برانکو

استقلال پس از ۵ بازی بدون برد در شروع فصل توانسته به شش برد متوالی برسد.

استراماچونی در راه برانکو

تیم فوتبال استقلال با استراماچونی در مجموع ۶ بازی آخر خود ۱۸ گل وارد دروازه حریفان کرده و به طور میانگین تقریبا در هر بازی ۳ گل زده است.

استقلال استراماچونی با ۱۶ گل در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. این در حالی است که آبی‌ها در ۴ هفته اول لیگ برتر تنها دو گل زده بودند، اما موتور آبی‌ها بعد از بازی با پرسپولیس روشن شد، جایی که استقلالی‌ها ۲ گل وارد دروازه ذوب‌آهن کردند، به گل گهر ۲ گل زدند، ۴ گل وارد دروازه سایپا کردند، با نتیجه ۲ بر صفر پارس را بردند و در بازی با تراکتورسازی هم که با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شدند.

استقلال لیگ نوزدهم مثل پرسپولیس لیگ پانزدهم

استقلالِ استراماچونی شبیه پرسپولیسِ برانکو در لیگ پانزدهم است. سرخپوشان پایتخت با مرد کروات بدترین شروع تاریخ ادوار لیگ برتر را داشتند و در پایان هفته نهم هم در رتبه دوازدهم جدول قرار داشتتد. این در حالی بود که استقلال، رقیب سنتی همشهری آنها صدرنشین جدول بود. پرسپولیسی‌ها که ۵ هفته طول کشید تا به پیروزی برسند در آن روز‌های سخت صبوری به خرج دادند تا پروفسور بماند و تیمش را بسازد.

استراماچونی مثل برانکو/ صبر در فوتبال جواب می‌دهد

سرخپوشان تهران پاداش صبر خود را گرفتند و در پایان آن فصل تنها با تفاضل گل جام را به استقلال خوزستان واگذار کردند و نایب قهرمان شدند. حالا استقلال استراماچونی شباهت زیادی به آن پرسپولیس دارد. استقلالی که ۶ هفته طول کشید تا طعم پیروزی را بچشد، اما حالا یک خط حمله زهردار دارد و در ۶ بازی اخیر خود تنها ۲ گل دریافت کرده است یعنی به طور میانگین در هر دیدار کمتر از نیم گل که با هر متر و معیاری آمار خوبی برای یک خط دفاعی است. این موضوع نشان می‌دهد اگر استقلالی‌ها از همان الگویی که پرسپولیسی‌ها و برانکو پیاده کردند استفاده کنند روز‌ها و چه بسا چندین فصل درخشان در انتظار آنها خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها