صادقی: هوادار نداریم اما خانواده‌هایمان که به ورزشگاه می‌آیند!

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پیکان بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد و ما بازی سختی مقابل آن‌ها داریم.

صادقی: هوادار نداریم اما خانواده‌هایمان که به ورزشگاه می‌آیند!

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: پیکان بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد. ما در شروع لیگ خوب بودیم بعد خوب نتیجه نگرفیتم و سپس در دو بازی با تیم‌های بزرگ خوب نتیجه گرفتیم.

وی ادامه داد: بازی سختی با پیکان خواهیم داشت اما همه تلاشمان را برای موفقیت انجام می‌دهیم.

سرمربی سایپا درمورد زمین عجیب و غریب شهر قدس و کیفیت بد زمین و اینکه گل محمدی هم از این زمین انتقاد کرد گفت: زمین این ورزشگاه آنقدر هم که می‌گویند عجیب و غریب نیست. هفته قبل یک بازی از لیگ دسته اول هم در آن برگزار شد. ضمن اینکه باشگاه سایپا با فدراسیون تعامل می‌کند و ما زمین خودمان را که ورزشگاه پاس قوامین است در اختیار تیم ملی جوانان قرار داده‌ایم. در مجموع عواملی باعث می‌شود که شاهد بازی جذاب‌تر و بهتری باشیم. عواملی مثل توپ‌خوب، زمین با کیفیت و تصویربرداری جذاب می‌تواند کمک کند که تماشاگر بازی بهتری ببیند. اگر یک بازی با 16 دوربین فیلمبرداری شود قطعا جذاب‌تر خواهد بود تا با یک دوربین. این عواملی است که ما در ایران کمتر به آن می‌پردازیم. 

وی درمورد اینکه فردا بازی تماشاگر زیادی نخواهد داشت گفت: بله دو تیم تماشاگر زیادی ندارند ولی خب به هر حال خانواده‌های خودمان می‌آیند و بازی را می‌بینند. 

صادقی درمورد اینکه تیم شما 14 گل دریافت کرده است گفت: ما  تلاش می‌کنیم که وظایفمان در بخش‌های مختلف انجام دهیم وظیفه اصلی ما این است که تیم تجربه کسب کند و با کمک هم تلاش می‌کنیم تیم موفق شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها