سرمربی تیم فوتبال استقلال:

دوست دارم مثل دنیزلی شوم/ شایستگی استقلال برای کسب ۳ امتیاز

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تمجید از دنیزلی سرمربی تراکتور گفت: وی مربی خوبی است و دوست دارم در ۷۰ سالگی مثل دنیزلی شوم.



دوست دارم مثل دنیزلی شوم/ شایستگی استقلال برای کسب ۳ امتیاز

آندره استراماچونی شامگاه امروز جمعه بعداز پیروزی تیمش برابر تراکتور در نشست خبری حاضر و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

وی با بیان اینکه شایسته این پیروزی بودیم، گفت: طوری مقابل تیم خوب تراکتور بازی کردیم که آنها مجبور شدند مقابل استقلال تدافعی بازی کنند.

استراماچونی با تاکید بر اینکه روی ذهنیت بازیکنان کار کرده بودیم، گفت: مدل بازی ما این است که در تمام بازی‌ها هجومی بازی کنیم و برای همین روی ذهنیت بازیکنان کار کرده بودم.

وی با بیان اینکه زدن چهار گل به تراکتور آسان نیست، افزود: فکر می‌کنم هر کسی فوتبال را دوست دارد از این بازی لذت برد و باید به تراکتور نیز تبریک گفت. واقعا بازی در سطح  بالایی برگزار شد و سطح این مسابقه بالاتر از فوتبال ایران بود. من یک بازی را پرگل را به برد یک بر صفر ترجیح می‌دهم.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه دیاباته می‌توانست گل‌های بیشتری بزند، ادامه داد: این هفته گل های کمتری وارد دروازه ها شد ولی این بازی پُرگل‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر بود. برای من بازی‌های مهم تست‌های مهمی هستند، چون در این‌گونه بازی‌ها می‌توانید رشد کنید و دیدار امروز یک قدم رو به جلو را برای ما نشان داد.

وی ابراز داشت: بازیکن‌های استقلال باید در هر زمینی خوب بازی کنند. ما باید مقابل تراکتور هجومی بازی می‌کردیم زیرا برابر مربی و تیم خوبی بازی می‌کردیم. تیم من در همه شرایط فوتبال زیبا ارائه می‌دهد حتی زمانی که جلو هستیم و باید نتیجه را حفظ کنیم.

وی در خصوص مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور نیز گفت: وی یکی از بهترین مربیان لیگ است و نکات خوبی را از او قبل از بازی شنیدم، سن دنیزلی از من بیشتر است و احترام زیادی برای او قائل بوده و هستم و امیدوارم در سن ۷۰ سالگی مثل ایشان باشم.

وی در خصوص سیستم بازی تیمش نیز گفت: در بازی با پرسپولیس ۶۵ دقیقه با این سیستم بازی کردیم و می‌توانستیم ۹۰ دقیقه بازی کنیم، اما این سیستم برای اولین بار در دربی استفاده شد. این سیستم برای ما در دیدار امروز خیلی مهم بود. به جوانانم گفتم که باید خوشحال باشید و نترسید که مقابل ۷۰ هزار تماشاگر به میدان می‌روید.

وی با بیان اینکه دروازه بان تراکتور چند موقعیت گلزنی ما را گرفت، ادامه داد: بازی را خوب مدیریت کردیم زیرا برای بسیاری از تیم‌ها راحت نیست که وقتی از تراکتور یک گل می‌خورند، بتوانند به بازی برگردند.

وی با تاکید بر اینکه تراکتور تیم بسیار خوبی بوده و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، گفت: من به تیم حریف احترام می‌گذارم زیرا بازیکنان خوبی دارد، چند بازیکن خوب آنها روی نیمکت بود ولی بازیکنان خوب دیگری در میدان حضور داشتند.

استراماچونی در خصوص صحنه دقیقه چهارم این بازی و خطای دیاباته روی رشید مظاهری گفت: بیژن حیدری داوری است که در دیدار با ذوب‌آهن من را اخراج کرد. امروز نیز دیاباته در آن صحنه نباید اخراج می‌شد و فکر نمی‌کنم او به خاطر برخورد با مظاهری باید اخراج می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها