پیام تسلیت فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور برای درگذشت یک هوادار

فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور ضایعه درگذشت هوادار خانم استقلال را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور برای درگذشت یک هوادار

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال ضایعه درگذشت سرکار خانم سحر خدایاری را تسلیت گفته و برای آن مرحومه غفران و مغفرت الهی مسالت دارد‌.

همچنین در پی درگذشت این هوادار خانم باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور نیز تسلیت گفتند.

 

تسلیت باشگاه پرسپولیس و استقلال و تراکتور به مناسبت درگذشت هوادار استقلال

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، با صدور پیامی درگذشت هوادار استقلال را به خانواده آن مرحومه و اهالی فوتبال تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: در گذشت تلخ سحر خدایاری، هوادار استقلال، موجب ناراحتی و اندوه همه ما شد. 

باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به خانواده آن مرحومه، اهالی فوتبال و به ویژه به باشگاه استقلال و هواداران آن تسلیت می‌گوید.

باشگاه پرسپولیس نیز در سایت خود نوشت: در گذشت تلخ سحر خدایاری، هوادار استقلال، موجب ناراحتی و اندوه همه ما شد. باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به خانواده آن مرحومه، اهالی فوتبال و به ویژه به باشگاه استقلال و هواداران آن تسلیت می‌گوید.

باشگاه تراکتور نوشت: همزمان با روز عاشورای حسینی خبر درگذشت خانم سحر خدایاری باعث غم و اندوه خانواده بزرگ و میلیونی تراکتور شد.معتقدیم جان باختن در راه نیل به هدف و با عشق و علاقه به  فوتبال، ارزشمند و اقدامی قابل تامل هست و امیدواریم شرایط فوتبال ایران در آینده به شکلی پیش رود که شاهد حضور خانواده‌ها در فضای سالم و با نشاط ورزشگاه‌ها باشیم. ما به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ تراکتور، این ضایعه دردناک را خدمت خانواده‌ی آن مرحومه و تمامی علاقه‌مندان به فوتبال به ویژه هواداران تیم استقلال تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای آن مرحوم مسالت می‌کنیم.

همچنین باشگاه استقلال نوشت: خانواده محترم خدایاری، درگذشت تلخ و غم‌انگیز فرزند دلبندتان، خانم «سحر خدایاری» موجب اندوه و تاسف فراوان مجموعه باشگاه استقلال و به خصوص هواداران این تیم گردید. این ضایعه را به شما و همه بستگان داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای ایشان و صبر و اجر و سلامتی برای شما، بازماندگان و طرفداران فوتبال مسألت می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها