نیمکت لغزان شاهین بوشهر جولانگاه کهنه دلالان و مربیان درصد بده!

سیستم‌های دلالی حاکم بر فوتبال این روزها همه تلاش خود را برای نشاندن مربیان مورد نظرشان بر روی نیمکت تیم شاهین بوشهر خرج می‌کنند.

نیمکت لغزان شاهین بوشهر جولانگاه کهنه دلالان و مربیان درصد بده!

شاهین بوشهر تیمی که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده و در همین اولین سال حضورش در لیگ برتر با مشکلات متعددی مواجه است، این روزها جولانگاهی برای برخی سیستم‌های دلالی حاکم بر فوتبال و محل رفت و آمد مربیان «در صد بده» به این سیستم‌های دلالی شده است.

بعد از کناره گیری عبدالله ویسی سرمربی پیشین این تیم، هدایت شاهین به صورت موقت به مهرداد کریمیان دستیار ویسی که از چهره‌های بومی به حساب می‌آید سپرده شد و مسئولان به او این وعده را دادند که در صورت کسب نتایج قابل قبول، از وی حمایت کرده و سکان هدایت تیم شان را به خودش بسپارند.

هرچند کریمیان کارش را با یک پیروزی در جام حذفی آغاز کرد، اما نتایج بعدی او چندان جالب نبود تا حالا احتمال استخدام یک سرمربی جدید برای این تیم افزایش یابد.

همین موضوع بهترین بهانه است برای جولان برخی از سیستم‌های دلالی حاکم بر فوتبال در بوشهر و جمع شدن جمع آنهایی که می‌خواهند از نمد شاهین برای خودشان کلاهی ببافند.

خبرنگار مهر در این خصوص کسب اطلاع کرد برخی از دلالان که سوء سوابقی هم در این زمینه دارند این روزها برای نشاندن یکی دو مربی خاص روی نیمکت این تیم تلاش کرده و با یکدیگر رقابت شدیدی انجام می‌دهند.

برخی اخبار رسیده پیرامون این تیم حکایت از آن دارد که تعدادی از مربیانی که در سالهای اخیر معمولا گزینه‌های ثابتی برای این تیم‌ها بوده و روابط خوبی هم با سیستم‌های دلالی دارند به نیمکت شاهین نزدیک شده‌اند. مربیانی که در سالهای اخیر امتحان خود را در فوتبال پس داده‌اند.

تصمیم سازان فوتبال بوشهر حتی اگر قصد ادامه همکاری با مهرداد کریمیان و دادن فرصت بیشتر به این مربی جوان و بومی را ندارند، باید با دقت بیشتری دست به انتخاب مربی زده و برای سلامت فضای کار در تیم شان خارج از سیستم‌های دلالی مربی شان را انتخاب کرده و ارتباط شان با کهنه دلالان نه چندان خوشنام را هم قطع کنند تا شائبه‌ای دور و بر این تیم ایجاد نشود.

شاهین بوشهر تا پایان هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و آنها در هفته نهم میهمان تیم ذوب آهن اصفهان هستند. دیدار این دو تیم از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۰ آذر به میزبانی سبزپوشان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها