بختیاری زاده: در تیم ما انضباط حرف اول را می‌زند

سرمربی استقلال خوزستان بعد از اخراج یکی از بازیکنان تیمش، گفت: باید انضباط تیمی به طور کامل در تیم ما رعایت شود.

بختیاری زاده: در تیم ما انضباط حرف اول را می‌زند

مهدی نیایش پور یکی از بازیکنان اصلی تیم استقلال خوزستان به دلیل آنچه «بی انضباطی» عنوان شده، از حضور در تمرینات این تیم منع شده است.

 سهراب بختیاری زاده سرمربی استقلال خوزستان با تایید این خبر اظهار داشت: از آنجایی که در تیم ما نظم باید حرف اول را بزند، لذا به هیچ عنوان بی نظمی را بر نمی تابیم و با آن برخورد می‌کنیم.

سرمربی آبی پوشان خوزستان اضافه کرد: نیایش پور از بازیکنان توانمند و اصلی تیم ما بود که به لحاظ فنی بسیار به تیم کمک می‌کرد. اما برای ما نظم تیمی اولویت دارد و همه بازیکنان از کاپیتان تیم گرفته تا کوچکترین بازیکن باید این را بدانند که در صورت هرگونه بی انضباطی با آنها برخورد خواهد شد. ما دنبال نتیجه گرفتن تیمی هستم اما نه به هر قیمتی و شخصا بر این باورم که تا انضباط تیمی به حد مطلوب نرسد، نتیجه گیری و موفقیت نیز حاصل نخواهد شد. 

بختیاری زاده در خصوص شرایط تیمش تصریح کرد: خوشبختانه در اولین گام توانستیم بر تیم خوب ملوان غلبه کنیم. اما این پیروزی را فراموش کردیم تا برای یک دیدار بزرگ و حساس دیگر آماده شویم و اینبار در خانه مقابل سرخپوشان پاکدشت به میدان برویم.

وی افزود: استقلال خوزستان تنها تیم حاضر در رقابتهای لیگ دسته اول است که سابقه قهرمانی لیگ برتر را دارد و جایگاه کنونی در جدول در شان این تیم و فوتبال خوزستان نیست. لذا کل مجموعه باید تلاش کند تا هرچه زودتر این تیم را به جایگاه اصلی و واقعی خودش بازگرداند.

ملی پوش سابق کشورمان در ادامه با اشاره به نیاز تیم به حضور هواداران و در ورزشگاه و حمایت از آبی پوشان اهواز بیان داشت: هر تیمی به کمک و حمایت هوادارانش نیاز دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تلاشمان را می کنیم و انتظار داریم هواداران نیز با حضور در ورزشگاه از تیم خودشان حمایت کنند و ما را در هدفی که برای رسیدن به آن تلاش می کنیم، یاری و حمایت نمایند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها