فیبا: کامرانی، رهبر ارکستر خط حمله تیم ملی بسکتبال ایران بود

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت: در حالی که صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در آسیا، جزو بهترین بازیکنان پست خود بودند، ارکستر حمله تیم ملی ایران توسط مهدی کامرانی، هدایت می‌شد.

فیبا: کامرانی، رهبر ارکستر خط حمله تیم ملی بسکتبال ایران بود

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، فیبا با اشاره به درخشش ایران در سال‌های 2000 تا 2010 در بسکتبال آسیا به تمجید از نقش مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ایران پرداخت. به نوشته فیبا در حالی که صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در آسیا، جزو بهترین بازیکنان پست خود بودند، ارکستر حمله تیم ملی ایران توسط مهدی کامرانی، هدایت می‌شد.

مهدی کامرانی در مورد وظایف یک گارد رأس به سایت فیبا گفت: فشار مضاعفی روی شانه‌های یک بازیکن در پست گارد رأس وجود دارد. عملکرد یک گارد رأس نه تنها بازی او را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد بلکه روی عملکرد تمام تیم تاثیر می‌گذارد. با این حال من از بازی در این پست لذت می‌برم.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که از بازی در این پست حساس لذت می‌برم این است که بازیکنان برزگی مثل حامد حدادی و صمد نیکخواه در کنار من بودند. بازی کردن با چنین هم‌تیمی‌های مستعد و قابل اعتمادی به صورت خودکاذ، فشار روی بازیکن گارد رأس را کاهش می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها