صادقی:‌ سایپا نباید به دنبال جام باشد!

سرمربی سایپا می‌گوید تیمش نباید به دنبال کسب جام و مقام قهرمانی باشد

صادقی:‌ سایپا نباید به دنبال جام باشد!

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سپاهان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بر خلاف بازی که مقابل استقلال داشتیم، به تیم امیدوار هستم. تیم ما خوب بازی می‌کند اما در کسب نتیجه خوب نبودیم. سعی می‌کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم تا به تیمی قدرتمند تبدیل شویم. برای بازی آماده هستیم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه بگیریم. سپاهان تیم قدرتمندی است و امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم.

او ادامه داد:‌ ما سه بازی سخت در شرایط آب و هوایی سخت و با تیم‌های بزرگ بازی داشتیم. سبک تیم ما خوب است اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. سپاهان تیم قابل احترامی است ولی ما پرانرژی هستیم و بازی برابر ما سخت است.

او در پاسخ به این سوال که مربی‌گری سخت‌تر است یا بازی کردن گفت: وقتی در زمین بازی می‌کنید، مربی بیرون زمین است و کاری نمی‌تواند انجام دهد. تیم ما جوان است و فلسفه تیم ما بر این مساله بنا شده است. سایپا تیمی است که نباید دنبال جام باشد و باید به دنبال بازیکن‌سازی برای تیم ملی و ترانسفر باشد. ما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. من تا ۳۸ سالگی بازی کردم و فکر می‌کنم سال‌های زیادی در فوتبال بوده‌ام.

صادقی در پایان گفت:‌ آقای قلعه‌نویی اولین نفری بودند که مرا به تیم ملی دعوت کردند و همیشه به من لطف داشتند. او پرافتخارترین مربی ایران است. فوتبال سپاهان پیشرفته‌تر شده و بازی مستقیم دیگر در این تیم وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها