فرکی: ذوب‌آهن 3 تیم کامل در اختیار دارد

فرکی: ذوب‌آهن 3 تیم کامل در اختیار دارد

فرکی: ذوب‌آهن 3 تیم کامل در اختیار دارد

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: یادی کنیم از کلیه اموات، شب جمعه است و برای شادی روحشان فاتحه قرائت کنید. جایگاه ما و ذوب آهن در اینجای جدول نباید باشد. هر دو از تیم های خوب لیگ هستند.

وی ادامه داد: ذوب آهن از نظر ما تیم کاملی است و در هر بازی تعویض‌هایی که انجام می‌دهد. مشخص است که بازیکنانشان با هم فرقی ندارند و همه در یک سطح خوب هستند. این تیم 33 بازیکن دارد و 3 تیم کامل در اختیار دارد، تیم ما هم بازیکنان جوان و باتجربه‌ای دارد. باوجود همه شایستگی‌هایی که داشتیم از نظر امتیازی نتوانسته‌ایم به جایگاه مورد نظر برسیم. امیدوارم در آینده بتوانیم این مسئله را جبران کنیم.

وی افزود: فردا هم بازی تماشاگر زیاد نخواهد داشت، زیرا ما همیشه از داشتن تماشاگر محروم هستیم و ذوب آهن هم تیم میهمان است و فردا تعداد اندکی تماشاگر خواهد آمد. امیدوارم بازی خوب و حساب‌شده‌ای را شاهد باشیم.  ما برای 3 امتیاز تلاش می‌کنیم. ضمن آنکه به جز بازی فردا 2 بازی با گل‌گهر و سایپا هم داریم که تلاش می‌کنیم در این مسابقات امتیازات لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به سوالی در مورد شرایط بازیکنان تیم خودش و در مورد اینکه پیکان مقابل تیم پرسپولیس مستحق باخت نبود، گفت: به هر حال ما بهترین شکل را برای کار خودمان داریم و وظایف هر کسی معین شده است چه در زمان حمله و چه در زمان دفاع. البته اشتباهاتی  داریم که در دفاع بیشتر به ضرر ما شده تا نسبت به خط حمله، ما مقابل پرسپولیس از یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و در این بازی حقمان باخت نبود.

فرکی ادامه داد: تا این لحظه از 15 بازیکن در لیگ برتر استفاده کردیم و از 8 بازیکن از مجموع 26 بازیکن نتوانستیم استفاده کنیم. در این خصوص محدودیت داریم و دستمان بسته است، اما یک برنامه مشخص و بانظم داریم و هر کسی وظیفه‌اش تعیین‌شده است. ما نتوانستیم از ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم. 5 امتیاز از 7 بازی چیزی نیست که ما را خوشحال کند.

وی افزود: تمام کسانی که بازی پیکان را دیده‌اند تایید می‌کنند این تیم‌،‌ تیم خوبی است و تا الان بازی خوب، روان و باکیفیتی را ارائه کرده است. از جمله بازی با پرسپولیس که باید نیمه اول نتیجه را می‌گرفتیم اما یک گل خوردیم و سپس آن را جبران کردیم. در انتهای بازی پیش بینی کردیم که بازی را ببریم. فرصت هم داشتیم اما کوتاهی از بازیکنان منجر به دریافت گل دوم شد و متاسفانه 3 امتیاز را از دست دادیم. البته جلوی تیم بزرگی پرسپولیس بازی می‌کردیم و خوشحالیم که بازی را با نتیجه‌ای خفیف به این تیم واگذار کردیم. اما این دلیل و توجیه نیست و ما در هر بازی به همان بازی برای کسب پیروزی فکر می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها