فروزان در انتظار پایان قراردادش با تراکتور

دروازه بان جنجالی تراکتور منتظر پایان قراردادش با این تیم تبریزی است تا به تیم دیگری بپیوندد.

فروزان در انتظار پایان قراردادش با تراکتور

محسن فروزان دروازه بان جنجالی تیم فوتبال تراکتور بعد از اتفاقات رخ داده در بازی این تیم برابر تیم سپیدرود رشت از سوی کمیته اخلاق با دستور موقت تا زمان رسیدگی کامل به این پرونده محروم شده بود. 

گفته می شود با توجه به اینکه محرومیت فروزان به پایان رسیده است او می تواند به تیم دیگری انتقال یابد. البته این دروازه بان با تیم تراکتور تا پایان نیم فصل اول لیگ نوزدهم قرارداد دارد و منتظر است که بازیکن آزاد شود تا به تیم دیگر بپوندند. 

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره پرونده محسن فروزان گفت: این پرونده خاص  و در حال رسیدگی است و تا تعیین تکلیف نشود در نهایت نمی شود درباره آن اظهار نظر کرد. 

او درباره اینکه فروزان می تواند نیم فصل دوم به تیم دیگری بپیوندد، بیان کرد: به نظرم تیمی حاضر نمی شود تا با فروزان قرارداد ببندد چون احتمال دارد رای محرومیت برای این دروازه بان صادر شود در آن صورت عقد قرارداد با او به ضرر تیمی تمام می شود که فروزان را به خدمت بگیرد. 

کاراندیش درباره اینکه فروزان هنوز با باشگاه تراکتور قرارداد دارد، گفت: بله فروزان با تراکتور قرارداد دارد و باید منتظر بمانیم تا رای پرونده شکایت از این دروازه بان صادر شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها