افشاگری خسرو حیدری از فعالیت مافیای قدرت علیه استقلال

خسرو حیدری : مافیا یک نفر نیست، همه می دانند چه کسانی قصد ضربه زدن به استقلال را دارند

افشاگری  خسرو حیدری از فعالیت مافیای قدرت علیه استقلال

خسرو حیدری که به تازگی کفش هایش را آویخته ضمن انتقاد از مدیران استقلال در برنامه شب های فوتبالی گفت:

مگر می شود یک تیم این همه بازیکن از دست بدهد؟ تیم خالی شده است. بازیکنان زیادی از استقلال رفته اند و تیم بزرگتر ندارد. نمی شود که فقط با وریا غفوری نتیجه گرفت. آخر مگر می شود یک بازیکن تیم ملی را این قدر راحت از دست بدهید. بازیکنی مثل پژمان منتظری که دنبال چیزی جز منافع تیم نبود این قدر راحت از دست رفت. خود من چرا خداحافظی کردم؟ فقط به خاطر مافیای فوتبال بود. نمی توانستم ببینم و تحمل کنم.

حیدری در پاسخ به این سوال که مافیا در فوتبال ایران کیست، از جواب مستقیم طفره رفت و گفت:

مافیا یک نفر نیست. همه می دانند چه کسانی قصد ضربه زدن را دارند. شفر ضربه زیادی به من زد اما من هیچ گاه اهل حاشیه سازی نبودم. پژمان منتظری هم به همین شکل بود. اما مافیا اجازه نمی دهد کسانی که دلشان با تیم است بمانند. سال گذشته بازیکنانی مانند تیام و ابراهیمی هم جدا شدند. اما امسال چرا این اتفاق تکرار شد؟

بازیکن سابق تیم ملی ادامه داد:

من همیشه در تست ها اول بودم. چرا باید خداحافظی کنم. چون می دیدم که با وجود شرایط خوب نمی توانم بازی کنم. به تیم دیگری هم قلبا نمی توانستم بروم با وجود این که پیشنهادهایی داشتم. حالا من به کنار اما سایر بازیکنان چرا حفظ نشدند؟ پژمان با یک مصاحبه کنار رفت. دلیل این مساله این بود که او حقایق را گفت. همه دوست دارند به استقلال ضربه بزنند. همین وریا غفوری هم حتی نزدیک بود قراردادش تمدید نشود.

وی با اشاره به روند استقلال در سال های اخیر گفت:

چهار سال است که استقلال همیشه در نیم فصل اول نمی تواند نتیجه بگیرد اما در نیم فصل دوم یا اول یا دوم می شود. دلیل این مساله شخم زدن تیم است. آقای استراماچونی از فوتبال ایتالیا آمده و فوتبال ایران را طبیعتا نگاه نمی کرده است. آیا می تواند در چند جلسه معجزه کند؟ البته به نظر من استراماچونی باید روی ماندن برخی بازیکنان اصرار می کرد.

حیدری همچنین با انتقادها از داوری گفت:

در بازی های قبل از دربی، داوران معمولا حواسشان هست که به بازیکنی کارت زرد یا قرمز ندهند که محروم نشود! اما داور به راحتی به اسماعیلی در صحنه ای که خطا هم نبود کارت زرد داد. ۴۰ میلیون نفر هوادار استقلال چشم شان به دربی است نمی شود که این قدر راحت و بی مورد یک بازیکن در حالی که مستحقش نیست محروم شود.

مدافع سابق استقلال درباره دلیل گل های دیرهنگام آبی ها در رقابت های این فصل گفت:

بدنسازی تیم امسال عالی بوده است. ما در این چند ساله بدنسازی خوبی نداشتیم اما امسال واقعا شرایط بدنسازی خوب بوده است. به نظر من استقلال بدشانس هم بوده است. برخی بازیکنان هم تمرکز ندارند. مانند اتفاقی که در صحنه گل دربی رخ داد. با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلم باید بگویم استقلال مستحق باخت نبود. در نیمه اول حسینی اصلا دیده نشد، اما روند بازی بعد پنالتی عوض شد. کریمی بازیکن خوبی است اما به هر حال پنالتی ۵۰-۵۰ است و گاهی گل نمی شود.

خسرو حیدری بازیکن سابق تیم های سپاهان و استقلال درباره حضور دستیار ایرانی روی نیمکت استقلال گفت:

تیم پرسپولیس کریم باقری را دارد و ایشان به عنوان یک ایرانی و کسی که پرسپولیس را می شناسد کنار کالدرون هستند. بحث کمک به مربی خارجی فقط از نظر فنی است. اگر یک مربی ایرانی کنار استراماچونی بود تک تک با بازیکنان صحبت می کرد و این صحبت را به سرمربی انتقال می داد تا او با دید بازتری بازیکنان را بشناسد. عدم شناخت استراماچونی یک مساله طبیعی است. وقتی دستیار ایرانی نداشته باشد، صرفا می تواند بر اساس تمرین بازیکنان را انتخاب کند. او برای این بازی سیستم ۴-۳-۲-۱ را انتخاب کرده بود اما نمی دانم چه شد که امروز سورپرایز کرد و ۳-۵-۲ بازی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها