انصاری‌فرد: حکم تعلیقی خلیل‌زاده به درد نخورد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حکم تعلیق محرومیت شجاع خلیل‌زاده نه به درد باشگاه خورد و نه به درد بازیکن.

انصاری‌فرد: حکم تعلیقی خلیل‌زاده به درد نخورد

محمدحسن انصاری‌فرد بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: جای هواداران خالی بود هواداران ما شایسته هستند که بازی‌ها را ببینند ما هواداران خوبی داریم. بازیکنان ما بر بازی مسلط بودند و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. به هر حال خدا را شکر که بردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد حکم تعلیق محرومیت شجاع خلیل زاده از سوی کمیته استیناف گفت: اگر این حکم صادر نمی‌شد بهتر بود زیرا این حکم نه به درد باشگاه خورد و نه به درد بازیکن.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد داوری مسابقه و اخراج بازیکن گفت: کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند اما به نظر من عبدی برای توپ رفت. با این حال داوری مشکلی برای تعیین نتیجه نداشت و اشتباه تأثیرگذاری نداشت.

وی در مورد وضعیت جونیور گفت: کالدرون در این مورد تصمیم می‌گیرد که کدام بازیکنان داخل زمین باشند و ما دخالتی در این تصمیم نداریم.

وی درمورد ادامه تغییرات در باشگاه پرسپولیس گفت: اگر صلاح بدانیم تغییرات ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد 550 هزار یورویی که به جونیور داده شده است، عنوان کرد: قرارداد این بازیکن در زمان حضور من امضا نشده است. درمورد مسائل فنی این بازیکن هم از کالدرون سوال کنید.

انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ 10 میلیارد برای مالیات برانکو صحت دارد یا خیر، تصریح کرد: این ارقام صحت ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها