انصاری: پرسپولیس وارد بحران نشده است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد که این تیم وارد بحران نشده است.

انصاری: پرسپولیس وارد بحران نشده است

محمد انصاری، مدافع باشگاه پرسپولیس تهران  درباره درگذشت جعفر کاشانی بیان کرد: به خانواده کاشانی و فوتبال تسلیت می‌گویم. کاشانی رئیس هیئت مدیره بود و خدمات زیادی به باشگاه پرسپولیس ارائه داد. امیدوارم روح او شاد باشد و بازهم به خانواده شان تسلیت می‌گویم.

او درباره شرایط پرسپولیس افزود: شرایط خوبی داریم و روز به روز از لحاظ هماهنگی بهتر می‌شویم. یک مقدار در نتیجه گیری بدشانس بودیم، اما امیدوارم روز به روز بهتر شویم. تیم خوبی داریم و هفته به هفته بهتر می‌شویم. کادرفنی و بازیکنان شرایط خوبی دارند و همه تلاش می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنند.

انصاری در مقابل ۳ شکست مقابل تیم‌های مدعی ادامه داد: بازی‌های سختی بود و تیم ما تمام تلاش خود را کرد. همانطور که گفتم تیم خوبی داریم. درست است در بازی‌های اول نتایج خوبی نگرفتیم، اما بازی‌های آسان مانده و نتایج بهتر خواهد شد. پرسپولیس وارد بحران نشده و شرایط خوبی داریم و باید بهتر شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: بازی‌های راحت ما باقی مانده است و ۲۴ بازیکن خوب داریم که همه تلاش می‌کنند تا تیم به برتری و موفقیت برسد. در دربی هم دیدید که مهدی عبدی، بازیکن جوان تیم ما آمد و گل ۳ امتیازی را زد. همانطور که گفتم شرایط تیم عالی است و برای موفقیت آماده می‌شویم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها