مدیرعامل پرسپولیس : تا نیم فصل بازیکن جدیدی نمی‌گیریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره وضعیت و شرایط سرخ های پایتخت توضیحاتی داد.

مدیرعامل پرسپولیس : تا نیم فصل بازیکن جدیدی نمی‌گیریم

محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای ادامه رقابت های  لیگ برتر بیان کرد: وضعیت پرسپولیس نگران کننده نیست و خداراشکر همه چیزخوب است و بازیکنان خیلی خوبی داریم و به دنبال راه حلی برای گلزنی هستیم.

او افزود: از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداریم و به دنبال راهی هستیم که گره گلزنی را باز کنیم. تیم منسجم و خوبی داریم. البته انتظار داریم کمیته انضباطی و کمیته فوتسال عدالت را رعایت کنند و بازیکنان ما رابا محرومیت مواجه نکنند. کسب ۹ امتیاز از ۶ بازی نگران کننده نیست و برای هر تیمی این اتفاق رخ می‌دهد.

انصاری فرد ادامه داد: زمانیکه برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد، او نیز در ۶ بازی تنها ۴ امتیاز گرفت. ما نگران هیچ موضوعی نیستیم و تیم خوبی داریم، اما به دنبال راه حلی هستیم تا مشکل گلزنی مان را حل کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای جذب کریم انصاری فرد یا رامین رضاییان را دارند یا خیر، گفت: تا نیم فصل برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم و با همین نفرات ادامه می‌دهیم. با کالدرون هم صحبت کردیم و او هم تاکید کرد که تا نیم فصل بازیکنی جذب نکنیم و با همین نفرات ادامه می‌دهیم.

انصاری فرد در پایان درباره محرومیت شجاع خلیل زاده و مذاکره با فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مستنداتی که ارائه شد، مبنی بر این بود که شجاع خلیل زاده نباید محروم می‌شد و به نظرم بی عدالتی شده و کمیته انضباطی و کمیته استیناف باید با عدالت رای دهن و نتیجه مسابقه نیز در زمین مشخص شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها