اعتراض کالدرون در مورد محل تمرین جواب داد

نارضایتی گابریل کالدرون از شرایط چمن ورزشگاه شهید کاظمی سبب شد تا مسئولان این باشگاه تصمیم به تغییر محل تمرین این تیم قبل از دربی پایتخت بگیرند.

اعتراض کالدرون در مورد محل تمرین جواب داد

گابریل کالدرون در جلسه ظهر پنجشنبه خود با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام وضعیت تیم از شرایط چمن نامطلوب ورزشگاه شهید کاظمی ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس ناهمواری های فراوان در چمن و عدم رسیدگی لازم به آن را یکی از دلایل خوب تمرین نکردن سرخپوشان دانست.

کالدرون از مدیرعامل باشگاه خواست تا تصمیمی برای تغییر محل تمرین سرخ ها بگیرد.

انصاریفرد که نمی خواهد تیمش در آستانه دربی پایتخت بهانه ای برای عدم نتیجه گیری داشته باشد رسیدگی فوری به این مورد را در دستور کار خود قرار داد. گویا قرار است پرسپولیس پس از بازی با نفت آبادان در هفته سوم محل تمرین خود را تغییر دهد تا سرخپوشان بدون کمترین مشکل برای بازی حساس با استقلال تهران آماده شوند.

انصاریفرد دو زمین تمرین را برای پرسپولیس در نظر گرفته است که در صورت تایید کادرفنی سرخپوشان یکی از آنها برای مدتی مشخص اجاره می شود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود. سرخپوشان پایتخت سپس خودشان را برای بازی ۳۱ شهریور مقابل استقلال تهران که نودمین دربی سنتی پایتخت است آماده خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها