ترکیب تیم ملی کاراته مشخص شد

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته آغاز و درنهایت ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

ترکیب تیم ملی کاراته مشخص شد

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته از امروز ساعت ۱۴ در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شده و درنهایت ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

این رقابتها با حضور کادرفنی و مسئولان فدراسیون، قهرمانان سابق تیم ملی و پیشکسوتان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و در نهایت ترکیب تیم ملی برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا مشخص شد.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۵- کیلوگرم رضا روشن، در وزن ۶۷- کیلوگرم امیر مهدیزاده و در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب به ترکیب تیم ملی در بخش کومیته انفرادی راه پیدا کردند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم مهدیزاده، کریمی و میرزایی هر کدام موفق به ثبت سه پیروزی و یک شکست در مبارزات امروز خود شدند که با نظر کادر فنی مهدیزاده مسافر تاشکند شد.

مجید نیکوهمت، باربد صداقت، میلاد بهمنی و مهدی آشوری هم برای حضور در کومیته تیمی به مصاف هم رفتند که در نهایت باربد صداقت با چهار پیروزی و دو‌شکست مجوز حضور در اردو را کسب کرد.

کادر فنی تیم ملی پیش از این نام مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم را برای حضور در این مسابقات در ترکیب نهایی 

تیم ملی قرارداده بود.

 

امروز رقابت‌های انتخابی و در بخش کاتای تیمی مردان هم برگزار شد که تیم استان مرکزی با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر با برتری مقابل تیم‌های تهران، کرمان و آذربایجانشرقی جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب کردند.

لازم به یادآوری است؛ شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا ۲۸ تا ۳۱ تیرماه به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها