سپید رودرشت در تهران اردو می زند

تیم سپید رود رشت برای برگزاری اردوی پیش فصل خود راهی تهران خواهد شد.

 سپید رودرشت در تهران اردو می زند

بازیکنان سپیدرود که رشت که باید امسال برای صعود به لیگ برتر با دیگر مدعیان لیگ آزادگان بجنگند، اردوی آماده سازی فصل جدید را در پایتخت برگزار خواهند کرد.

کیومرث بیات  مالک باشگاه سپیدرود ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فارس در خصوص بحث انتقال مالکیت باشگاه گفت:من همچنان مالک باشگاه هستم و به کار خودم در سپیدرود ادامه می‌دهم اما اگر مالک خوبی برای باشگاه پیدا شود انتقال مالکیت حتما صورت خواهد گرفت. روز گذشته مهندس حیدری را به عنوان مدیریت جدید باشگاه معرفی کردیم که سابقه خوبی در مدیریت دارد و در گذشته نیز به سپیدرود کمک کرده‌ و ما امیدواریم با مدیریت جدید در مسیر خوبی حرکت کنیم.

بیات در مورد برنامه‌های پیش فصل باشگاه سپیدرود گفت: در مورد زمان و مدت برگزاری اردو، مدیریت جدید باشگاه تصمیم خواهد گرفت. در حال حاضر، مشغول جذب چند بازیکن خوب از لیگ دسته اول و همچنین لیگ برتر هستیم تا تیم خوبی را برای این فصل آماده کنیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها