کریستین اریکسن در جستجوی خانه در شهر مادرید

ستاره دانمارکی تاتنهام که شایعات زیادی در مورد انتقالش به رئال مادرید شنیده می‌شود، در پایتخت اسپانیا در جستجوی خانه است.

کریستین اریکسن در جستجوی خانه در شهر مادرید

رئال مادرید تا به اینجای نقل و انتقالات، 5 بازیکن جدید به خدمت گرفته است ولی همچنان قصد تقویت خود در خط میانی را دارد. گزینه شماره یک رئال بنا به درخواست زیدان، کسی جز پل پوگبا نیست. ستاره فرانسوی منچستریونایتد اخیرا ابراز تمایل کرده تا چالشی جدید در یک تیم متفاوت را تجربه کند و رئال و یوونتوس را علاقه مند به خود می‌بیند.

جذب پوگبا کار ساده‌ای نیست و احتمالا پروسه ای طولانی خواهد بود و به همین دلیل رئالی ها گزینه‌های دیگری را هم مد نظر دارند تا اگر به هر دلیلی موفق به انتقال پوگبا نشوند، به سراغ پلان های B و C بروند. برای این مهم، کریستین اریکسن(تاتنهام) و دانی فان دی بیک(آژاکس) مدنظر سران رئال قرار دارند.

مارکا اعتقاد دارد شانس جذب فان دی بیک بیشتر است ولی منابع دیگر از کریستین اریکسن به عنوان پلان B رئال نام می‌برند. امروز نشریه FYNES دانمارک خبر داد که اریکسن و خانواده‌اش در مادرید به دنبال خرید خانه هستند و گویا مذاکرات مثبتی هم با رئال داشته‌اند.

تنها یک سال از قرارداد اریکسن با تاتنهام باقی مانده و رقم انتقال او بین 70 تا 85 میلیون یورو تخمین زده می‌شود که بسیار ارزان‌تر از رقم انتقال 165 میلیون یورویی پوگبا خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها