تذکر ولیموتس با لبخند به ملی پوشان+ عکس

دومین جلسه تمرین تیم ملی عصر امروز در زمین شماره مرکز ملی فوتبال با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

تذکر ولیموتس با لبخند به ملی پوشان+ عکس

دومین جلسه تمرین تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران برای آمادگی جهت بازی با تیم‌های ملی کامبوج و بحرین عصر امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار شد و 19 بازیکن تیم کشورمان زیر نظر مربیان تیم ملی به مرور برنامه‌های آماده‌سازی پرداختند. 

* مهدی طارمی و مهرداد محمدی به علت حضور در ساختمان پک در تمرینات گروهی امروز حضور نداشتند ضمن اینکه میلاد محمدی و سیدمجید حسینی نیز هنوز به اردوی تیم ملی ملحق نشدند. 

 

* 16 بازیکن تیم ملی زیر نظر ویلموتس،‌وحید هاشمیان و بدنساز تیم ملی  در بخش ابتدایی تمرین به گرم کردن و کار با توپ پرداختند. در این بخش بازیکنان در چهار گروه برنامه‌های متنوعی را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام می‌دادند و توضیحات هر بخش توسط کوین مینیو مربی بدنساز تیم ملی به بازیکنان ارائه می‌شد.

 

* در حین انجام این آیتم تمرینی مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی با روحیه و نشاط کار ملی‌پوشان را زیر نظر داشت و گاهی با خنده اشتباهات آنها را متذکر می‌شد. 

*  سه دروازه‌بان تیم ملی نیز زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها برنامه‌های تخصصی خودشان را پیگیری کردند. 

* ملی‌پوشان کشورمان پس از گرم کردن ابتدا به انجام حرکات کششی پرداختند و پس از آن با نظارت مربیان تیم ملی کار با توپ به وسیله ارسال پاس‌های کوتاه و همچنین کنترل و حرکت با توپ را انجام دادند. 

* در هنگام انجام این آیتم وحید هاشمیان و ویلموتس با هم درخصوص نحوه برگزاری آیتم‌های تمرینی صحبت کردند. 

* بازیکنان در این بخش به تمرین پاس‌های بلند و کنترل توپ نیز پرداختند.

 

* زمانی که بازیکنان تیم ملی به جز دروازه‌بان‌ها مشغول تمرین کنترل توپ بودند بخش دیگری از زمین برای قسمت بعدی تمرینات ملی پوشان به وسیله موانع و دروازه‌های کوچک آماده شد. 

* بازیکنان پس از کار با توپ برای دقایقی استراحت کردن و بخش بعدی تمرین را زیر نظر مربیان آغاز کردند در این بخش برخی بازیکنان کاور نارنجی پوشیدند تا در دو دسته به مرور برنامه‌های تیمی با دروازه‌های کوچک پرداختند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها