اقبالی: تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ بدون برنامه بازی کرد

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان بازی ضعیفی برابر تیم ملی هنگ کنگ ارائه کرد و ملی پوشان بدون هدف و برنامه بازی کردند.

اقبالی: تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ بدون برنامه  بازی کرد

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی هنگ کنگ در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان بازی ضعیفی برابر تیم ملی هنگ کنگ ارائه کرد و ملی پوشان بدون هدف و برنامه بازی کردند. تیم ملی در برابر تیم درجه دهم آسیا موقعیت گلزنی زیادی نداشت که این موضوع شاید به دلیل تغییر آب و هوایی باشد که با شرایط آنجا انطباق پیدا نکردند. تیم ملی هنگ کنگ در لاک دفاعی فرو رفته بود و ملی پوشان ما برنامه‌ای برای نفوذ به خط دفاع حریف خود نداشت. زمانی که حریف تراکم دفاعی در محوطه جریمه اش دارد باید تاکنیک تیم ملی ارسال از جناحین و شوت زنی باشد که این موضوع را در بازی تیم ملی کمتر دیدیم. علاوه بر این تیم ملی در زدن ضربات آخر مشکل داشت. 

اقبالی بیان کرد: تیم ملی کشورمان با همان ترکیب جام جهانی بازی می‌کند و بازیکنان از یکدیگر شناخت دارند و آن‌ها باید درک متقابل از یکدیگر داشته باشند. برای تیمی که قرار است به جام جهانی برود این بازی قابل قبولی نبود. به نظرم زدن ۲ گل به تیم هنگ کنگ کم بود و باید ۵، ۶ گل می‌زدیم. به هر حال بازی اول تیم ملی بود و بازی‌های اصلی مان برابر  بحرین و عراق است که در این بازی‌ها تیم ملی محک خواهد خورد.  

کارشناس فوتبال درباره اینکه نحوه بازی تیم ملی نسبت به دوره قبل تغییر کرده است، گفت: موفقیت یک مربی به فاکتور‌های زیادی بستگی دارد و یک مربی باید  ابزار‌های لازم هم داشته باشد. علاوه بر این یک مربی باید کنار زمین بتواند بازی خوانی کند و بتواند در بازی‌های سنگین تغییرات فنی ایجاد کند تا تیمش موفق شود. بازیکنان را باید بشناسد و بداند از آن‌ها در کدام پست استفاده کند و تعویض‌های منطقی داشته باشد.  

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال از مرحله مقدماتی صعود می‌کند، اما در مراحل بعدی کار سختی پیش رو دارد که باید بازی‌های بهتری ارائه بدهد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها