ماجرای نامه‌ای که باعث ناراحتی مهاجری و اعتراض صنیعی‌فر شد

باشگاه نساجی علاوه بر 4 بازیکنی که از ابتدای فصل از آنها استفاده نکرده تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند از 3 بازیکن ثابت و جدید این تیم که در 6 هفته ابتدایی به میدان رفتند استفاده کند.

ماجرای نامه‌ای که باعث ناراحتی مهاجری و اعتراض صنیعی‌فر شد

رضا مهاجری بعد از پایان دیدار تیمش مقابل ماشین سازی با ابراز ناراحتی از شرایط تیمش به خبرنگاران اعلام کرد اگر مشکلات حل نشود دیگر به نساجی باز نخواهد گشت. اگر چه مهاجری استعفای کتبی نداده اما بازگشت وی منوط به حل شدن مشکلات بازیکنانی است که مجوز بازی برای تیم قائمشهری را ندارند.

روز گذشته هم فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی اعلام کرد فدراسیون به این باشگاه زور می‌گوید و اعلام کرده که مجوز بازی 3 بازیکن دیگر این تیم هم که در فصل جدید به این تیم پیوسته‌اند تا اطلاع ثانوی باطل خواهد شد اما هیچکس در این باشگاه و فدراسیون نامی از این سه بازیکن نبرد.

نساجی از ابتدای فصل تاکنون از محمد قاضی، کفشگری، جلالی و باباگلی نتوانسته استفاده کند اما حالا با نامه فدراسیون این تیم تا زمانی که بدهی‌هایش را پرداخت نکند نمی‌تواند از حسن جعفری، میلاد سرلک و رضا دهقانی که اتفاقا بازیکنان فیکس نساجی بودند استفاده کند. همین موضوع باعث ناراحتی مهاجری شده و وی اعلام کرده تا زمانی که مشکلات این 7 بازیکن حل نشود نمی‌تواند هدایت نساجی را ادامه بدهد.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها