استقلالی‌ها ازپنالتی زدن هراس دارند

هافبک پیشین استقلال گفت: شرایطی بوجود آمده که بازیکنان استقلال از زدن ضربه پنالتی هراس دارند.

استقلالی‌ها ازپنالتی زدن هراس دارند

مهدی فنونی زاده  گفت: خوشحالم که بالاخره آبی پوشان توانستند جام حذفی را با پیروزی شروع کنند. استقلال به دلیل نبردن در ۵ هفته اول لیگ برتر شرایط سختی داشت اما این برد تا حدودی آنها را از زیر فشار سنگینی که بر تیم حاکم شده بود خارج کرد و حالا می توانند با آرامش بیشتری مقابل گل گهر سیرجان قرار بگیرند.

وی در مورد تیم گل گهر هم گفت: گل گهر تیم خوبی است. یک مربی در کنار این تیم است که سالها با فوتبال ایران آشناست اگر چه آنها هم نتایج خوبی کسب نکرده اند اما مطمئنا می خواهند مقابل استقلال با تمام توان بازی کرده و با حداقل امتیاز به شهر خود بازگردند. فکر می کنم این بازی تماشایی خواهد بود.

هافبک پیشین استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان باید در این دیدار با تمام قدرت به میدان بروند اگر قراراست آنها به اولین برد خود در لیگ دست پیدا کنند این بهترین فرصت خواهد بود تا خود را از انتهای جدول جدا سازند.

وی در مورد پنالتی نزدن بازیکنان استقلال در هفته های اخیر گفت: آبی پوشان چند پنالتی را در دیدارهای گذشته از دست داده اند و این برای یک تیم بزرگی چون استقلال خوب نیست. اعتقاد دارم بازیکنان این تیم از زدن پنالتی هراس دارند و کسی دوست ندارد پشت توپ قرار بگیرد و بازیکنی هم که برای پنالتی زدن معرفی می‌شود استرس بالایی دارد و همچنین استرس باعث شده تا پنالتی های استقلال در بازیهای اخیر به گل تبدیل نشود و این یک اتفاق بد برای آبی پوشان خواهد بود.

وی گفت: خیلی ها اعتقاد داشتند اگر بازی استقلال برابر گل ریحان البرز در جام حذفی به پنالتی کشیده می شد شاید احتمال حذف استقلال از گل ریحان بیشتر بود.

فنونی زاده در خصوص محرومیت تماشاگران استقلال از بازی روز جمعه تیمشان برابر گل گهر سیرجان گفت: فوتبال بدون تماشاگرهیچ لذتی ندارد. حضور مردم به فوتبال گرمی می بخشد و وقتی آنها در ورزشگاه حضور ندارند احساس می کنی که در کوچه و خیابان بازی می کنی. البته محرومیت تماشاگر تنها در ایران رخ می دهد و در هیچ کجای دنیا شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود اما حالا که تماشاگران از این دیدار محروم هستند بازیکنان استقلال باید به یاد و عشق آنها تمام توان خود را به کار بسته تا به اولین پیروزی در لیگ نوزدهم دست پیدا کنند.

هافبک پیشین استقلال درگذشت جعفر کاشانی یکی ازپیشکسوتان بزرگ باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: جعفر کاشانی یکی از بزرگان و مفاخر فوتبال ایران بود. او سالها برای فوتبال ایران خصوصا دو باشگاه شاهین و پرسپولیس زحمات زیادی کشید اما ای کاش به جای اینکه بعد از مرگ پیشکسوتان به یاد آنها باشیم و بهتر است تا زنده هستند زحمات آنها را پاس بداریم و از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها