امینی: برای شیخ‌ویسی بی‌نهایت ناراحت شدم

مهدی امینی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: از اتفاقاتی که در بازی با نساجی برای شیخ‌ویسی رخ داد بی‌نهایت ناراحت شدم.

امینی: برای شیخ‌ویسی بی‌نهایت ناراحت شدم

مهدی امینی  با اشاره به شکست تیمش برابر نساجی گفت: یک بازی پیچیده و سخت را پشت سر گذاشتیم که هفت گل داشت. بازی با نساجی در قائمشهر سختی‌های خاص خودش را دارد و با جوی که در ورزشگاه وجود داشت کارمان سخت‌تر شده بود. با این حال پیکان بازی خوبی انجام داد و به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. موقعیت‌های ما خیلی بیشتر از نساجی بود، ولی متأسفانه استفاده نکردیم.

وی با اشاره به نمایش ضعیف وحید شیخ‌ویسی و اینکه حسین فرکی در نهایت تصمیم به تعویض دروازه‌بان تیمش گرفت، تأکید کرد: شیخ‌ویسی از لحاظ فنی و اخلاقی جزو بهترین‌هاست و برای وحید به خاطر اتفاقاتی که رخ داد بی‌نهایت ناراحت شدم. زمانی که من بچه بودم، شیخ‌ویسی دروازه‌بانی می‌کرد و همیشه برایم یک الگوی بزرگ بوده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تهران همچنین خاطر نشان کرد: من و شیخ‌ویسی قبل از اینکه با هم رقیب باشیم رفیق هستیم و می‌دانم که وحید شرایط سختی را تجربه می‌کرد. البته هر بازیکنی ممکن است در دوران فوتبالش اشتباه کند و این اتفاق چیزی از ارزش‌های وحید کم نمی‌کند.

امینی راجع به شروع بد پیکان در فصل جدید و دو شکست پیاپی این تیم اظهار داشت: این درست است که با دو باخت شروع بدی داشتیم، ولی در بازی با نساجی از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم و به آینده خیلی امیدوار شدیم. امیدوارم در بازی با شاهین بوشهر چهره جدیدی را از پیکان ببینیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها