بازی سختی با پرسپولیس داریم

مربی دروازه‌بانان تیم شهر خودرو به غیبت مهدی رحمتی در بازی روز گذشته این تیم مقابل نساجی واکنش نشان داد.

 بازی سختی با پرسپولیس داریم

داود فنایی در خصوص برد روز گذشته شهر خودرو مقابل نساجی در جام حذفی گفت: به هر حال بازی همیشه در قائم‌شهر سخت است، چرا که آنها تماشاگران پرشوری دارند و شرایط در جام حذفی هم به گونه‌ای است که هر بازی حکم یک فینال را دارد. ما سعی کردیم که خیلی خوب بازی کنیم و دفاع خوبی انجام دادیم. با مالکیت توپ، سعی کردیم کنترل بازی را دراختیار بگیریم و درنهایت بازی خوبی هم انجام شد که برنده شدیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که هدف شهر خودرو قهرمانی در جام حذفی است یا نه، خاطرنشان کرد: ما در هر بازی با تفکرات خاص آن بازی به زمین می‌رویم و به نوعی برنامه‌ریزی ما برای هر بازی است، اما از الان نمی‌توان گفت که درجام حذفی چه پیش خواهد آمد، چرا که قرعه مرحله بعد مشخص نیست. در حال حاضر همه تمرکز ما روی بازی با پرسپولیس است و ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت. 

مربی تیم شهر خودرو در خصوص تقابل با پرسپولیس افزود: بازی با پرسپولیس همیشه برای ما یک چالش است و سعی خواهیم کرد که در این بازی بهترین عملکردمان را ارائه دهیم تا دست پر از زمین بیرون بیاییم. 

فنایی در مورد تغییراتی که در پرسپولیس رخ داده، افزود: به هر حال پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و این تیم از بازیکنان خوب و تماشاگران پرشماری بهره می‌برد که یک مربی بزرگ هم بالای سر این تیم است. مطمئنا بازی سختی پیش روی هر دو تیم خواهد بود اما ما سعی می‌کنیم با تمرکز بالا از این بازی برنده بیرون بیاییم. 

مربی دروازه‌بانان تیم شهر خودرو درباره غیبت مهدی رحمتی در بازی روز گذشته مقابل نساجی و حواشی‌ای که در این رابطه به راه افتاده، افزود: این حواشی را رسانه‌ها راه انداختند و من هم به هیچ عنوان در خصوص آن صحبت نمی‌کنم. همواره گفته‌ام که ما چهار دروازه‌بان خوب داریم که یکی از آنها در تیم جوانان است و سه دروازه‌بان خوب هم به جز او داریم. ما براساس شرایط هر بازی، بازیکنان را به زمین می‌فرستیم. در کادرفنی همیشه مشورت می‌کنیم و همانطور که گفتم ما بازی به بازی پیش می‌رویم. ما نمی‌توانیم برای درازمدت برنامه‌ریزی کنیم و به همین خاطر پس از مشورت در خصوص بازی کردن بازیکنان درنهایت آقای گل‌محمدی تصمیم آخر را می‌گیرد. 

فنایی در مورد اینکه زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه شاید محل بازی شهر خودرو و پرسپولیس تغییر کند، گفت: سال قبل هم پرسپولیس و هم استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی کردند و اینجا یکی از بهترین استادیوم‌های ایران است. بازی کردن در این زمین برای هر دو تیم خوب است و امنیت هم اینجا خیلی راحت برقرار می‌شود. البته تماشاگران مشهدی واقعاً انسان‌های فهیمی هستند و با وجود اینکه در سال گذشته استادیوم پر شد اما کوچکترین مشکلی به وجود نیامد. البته تا جایی که من می‌دانم ورزشگاه ثامن اصلاً برای برگزاری این بازی آماده نیست و امیدوارم که مسئولان بیشتر از شهر خودرو حمایت کنند تا بتوانیم روند موفقیت‌هایمان را ادامه دهیم. 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها