کریمی: برای بردن پرسپولیس انگیزه داریم

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: مقابل پرسپولیس در خانه خودمان بازی می‌کنیم و باید در این بازی هجومی باشیم.

کریمی: برای بردن پرسپولیس انگیزه داریم

فرید بهزادی کریمی در مورد شرایط خودش در آستانه بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس گفت:‌یکی دو روز پیش از بازی با شاهین مصدومیتی برای من پیش آمد به همین خاطر در بازی این هفته لیگ نبودم. الان شرایطم رو به بهبودی است و من فکر می‌کنم هنوز به آمادگی صد در صد نرسیدم.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود، گفت: هنوز معلوم نیست. در این مورد کادر پزشکی تیم باید تصمیم بگیرد. باید ببینیم شرایط بدنی من چگونه است. اگر به شرایط خوب بدنی رسیده باشم و بتوانم بازی کنم به تیم کمک می‌کنم.  و این مسئله بستگی به تصمیم کادر پزشکی دارد.

کریمی در مورد بازی فردا مقابل پرسپولیس گفت: بازی‌های ما در اول لیگ سخت بود اما خدا را شکر نتایج بدی نگرفتیم. درست است در بازی با پیکان با نتیجه بدی شکست خوردیم اما در سه بازی اول از لحاظ شرایط فوتبالی خوب بودیم. در حال حاضر هم بچه‌های تیم ما برای بردن پرسپولیس انگیزه دارند و می‌خواهیم برویم که نتیجه بگیریم. البته این بازی سخت است و شرایط خاص خودش را دارد اما امیدواریم که با پیروزی در این بازی به مرحله بعد صعود کنیم. 

وینگر ماشین‌سازی در مورد باخت به پیکان و نتیجه خوب مقابل شاهین‌بوشهر گفت: بازی با پیکان یک اتفاق بود در آن بازی توپ‌های ما در نیمه اول گل نشد اما پیکان هر توپی به روی دروازه ما آورد تبدیل به گل شد. اما ما آن بازی را فراموش کردیم و نگاه‌مان به ادامه لیگ است و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های بعدی امتیازات خوبی را جمع کنیم.

کریمی در ادامه افزود: بعد از بازی با پیکان خیلی مصمم بودیم که آن نتیجه را فراموش کنیم. با صحبت‌هایی که کادر فنی با ما انجام داد تصمیم گرفتیم که با بردن شاهین بازی با پیکان را فراموش کنیم و بتوانیم در جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت: حالا در خانه خودمان باید با پرسپولیس بازی کنیم و قطعا باید هجومی بازی کنیم. ما مقابل استقلال هم در هفته اول لیگ خیلی خوب بازی کردیم. حالا امیدوار به نتیجه گرفتن در بازی فردا هم هستیم. سه بازی سخت مقابل استقلال، سپاهان و شهر خودرو انجام دادیم که جزو مدعیان لیگ بودند. امیدواریم که بازی فردا را هم مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرم و به مرحله بعد برویم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها