پرسپولیس در ترکیه به میدان می رود

پرسپولیسی‌ها در صدد هستند تا در اردوی ترکیه، بازی‌های تدارکاتی نیز انجام دهن

پرسپولیس در ترکیه به میدان می رود

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از درخشش و کسب نتایج فوق العاده در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر به تعطیلات رفتند و تمرینات شان را از ۵ تیر زیر نظر کریم باقری در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند و تا انتخاب مربی جدید با باقری تمریناتشان را دنبال می کنند.

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و حضور در الاهلی عربستان، هنوز سرمربی جدید سرخپوشان انتخاب نشده، اما مدیران باشگاه بیان کردند که سرمربی تیم به زودی مشخص می‌شود تا در تمرینات حضور یابد.

پس از اینکه حدود ۳ ماه قبل، پس از افتخارات پرسپولیس در ایران و آسیا، یک شرکت کانادایی با ارسال دعوت نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس، از این تیم دعوت کرد جهت برگزاری اردویی چند روزه و چند بازی دوستانه به این کشور سفر کند که برانکو ایوانکوویچ (سرمربی سابق پرسپولیس)، مدیران پرسپولیس و شورای برون مرزی موافقت خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند و سفر سرخپوشان پایتخت به کانادا قطعی شد و قرار بود طبق برنامه ۱۵ تیر انجام شود، اما پس از ایجاد مشکلاتی قرار شد این اردو لغو و سرخپوشان  به ترکیه می‌روند.

این شرکت قرار بود تمام هزینه‌های سفر پرسپولیس را تقبل کند و در تابستان جاری سرخپوشان به این کشور بروند، اما لغو شد و پرسپولیسی‌ها راهی ترکیه می‌شوند و  مدیران تیم سرخپوش  درصدد هستند تا ۲-۳ بازی تدارکاتی برای سرخپوشان تدارک ببینند.

البته پیش از این پرسپولیسی‌ها به واسطه حضور برانکو در تیم شان راهی کرواسی و کمپ واراژدین که زادگاه برانکو است، می‌رفتند و حال در ترکیه اردو می‌زنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها