خط حمله پرسپولیس خارجی می شود

مدیران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صدد جذب مهاجم خارجی هستند.

خط حمله پرسپولیس خارجی می شود

فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکن به طور رسمی برای پرسپولیسی‌ها آغاز شد و درحالیکه هنوز وضعیت سرمربیگری این تیم پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ مشخص نشده است، اما شایعات و خبر‌های زیادی از نقل و انتقالات بازیکنان و انتخاب سرمربی این تیم به گوش می‌رسد. پرسپولیسی‌ها تاکنون تنها با فرشاد احمدزاده قرارداد ۳ ساله امضا کردند و موفق به جذب فوتبالیست دیگری نشده اند.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات سرخپوشان این است که علی علیپور راهی بلژیک خواهد شد و ماریو بودیمیر نیز علاقه‌ای دیگر به ماندن در پرسپولیس ندارد تا پرسپولیس بدون مهاجم نوک شود و تنها مهدی شریفی در این پست می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند که البته در سال گذشته بیشتر نیمکت نشین بود و به او کمتر بازی رسید.

البته به غیر از شریفی، محمد امین اسدی نیز دیگر مهاجم پرسپولیس است که در تیم ملی امید بازی می‌کند و سال گذشته تنها در برخی بازی‌ها به عنوان یار جایگزین به زمین می‌آمد.

سرخپوشان فوتبال ایران برای جذب مهاجم جدید به مهدی طارمی پیشنهاد دادند و در صدد به خدمت گرفتن او بودند،   اما مهاجم بوشهری تیم ملی ایران اعلام کرد درحال حاضر نمی‌خواهد به ایران بیاید و هدفش بازی کردن در فوتبال اروپا است.

دیگر گزینه پرسپولیسی‌ها رضا قوچان نژاد بود که او نیز این پاسخ را داد و بیان کرد درحال حاضر نمی‌خواهد دیگر در فوتبال آسیا بازی کند و هدفش لژیونر شدن به اروپا است.

ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس که برای جذب بازیکنان  موردنظرشان کار گروه نقل و انتقالات تشکیل دادند، در صدد هستند بازیکن‌های خوبی به خدمت بگیرند و شنیده می‌شود برای پست مهاجم بازیکن خارجی می‌خواهند و اولویت شان جذب بازیکن اروپایی است.

البته در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها اعلام کردند پرسپولیسی‌ها در صدد جذب کی روش و پاتوسی هستند که تکذیب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها