ناراحتی بازیکنان ذوب آهن از مدیران باشگاه

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فردا (دوشنبه) به مصاف پارس جنوبی جم می رود.

ناراحتی بازیکنان ذوب آهن از مدیران باشگاه

در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های پارس جنوبی و ذوب آهن اصفهان، دوشنبه ۸ مهرماه ۹۸ در جم به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا به مراحل بالاتر جام شگفتی‌ها برسند.

سبزپوشان برای این مسابقه با نفرات کامل حضور می‌یابند تا بتوانند به مراحل بالاتر صعود کنند. علی منصور امیدوار است تا همراه با تیمش قهرمان جام حذفی شود و بتواند سهمیه آسیا را کسب کند.

هر چند فراز کمالوند، سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد که به بسیاری از بازیکنان اصلی تیمش استراحت می‌دهد، اما منصوریان امیدوار است با ترکیب اصلی و تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان بتواند به برد دست یابد.

خبر دیگر اینکه با گذشته پنج هفته از مسابقات لیگ برتر، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن هنوز هیچ پولی بابت فصل جدید به بازیکنان پرداخت نکرده‌اند و بدقولی مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به شدت باعث ناراحتی بازیکنان شده است و حتی مدیرعامل جدید ذوب‌آهن نیز نتوانسته مشکلات مالی را برطرف کند.

بازیکنان ذوب‌آهن از شرایط موجود ناراضی هستند و قرار است در مورد مشکلات مالی با علیرضا منصوریان صحبت کنند. آخرین وعده مسئولان باشگاه به بازیکنان هم قبل از بازی با استقلال و همچنین بازی با تراکتور بود که این وعده‌ها برای حل مشکلات مالی عملی نشد.

این دیدار دوشنبه ۸ مهرماه ۹۸ از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه تختی جم برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها