اعتراض رسمی باشگاه پارس جنوبی به قضاوت اکبریان

باشگاه پارس جنوبی به طور رسمی اعتراض خود را به قضاوت محمدرضا اکبریان داور دیدار با ذوب‌آهن اعلام کرد.

اعتراض رسمی باشگاه پارس جنوبی به قضاوت اکبریان

به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، تیم‌ پارس جنوبی جم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در جریان مسابقه اما محمدرضا اکبریان داور مسابقه تصمیماتی را اتخاذ کرد که با اعتراض مسئولان پارس جنوبی مواجه شده است.

اعضای تیم پارس جنوبی نسبت به دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه ذوب‌آهن اعتراض و اعتقاد به خطای پنالتی دارند. به اعتقاد باشگاه پارس جنوبی در دقیقه 67 دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن قبل از آنکه گل مردود تیم میزبان به ثمر برساند، روی مهاجم زردپوش خطای پنالتی مرتکب شده اما داور این صحنه را خطا روی دروازه‌بان تشخیص داد و نه تنها پنالتی‌ای نگرفت که گل را هم مردود اعلام کرد. همچنین در وقت‌های اضافی مسابقه نیز توپ در محوطه جریمه به دست مدافع ذوب‌آهن برخورد کرد که بازهم خطایی از سوی داور مسابقه تشخیص داده نشد.

از این روز همانطور که فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی نیز در نشست خبری بعد از مسابقه اعلام کرد مسئولان باشگاه از طریق فدراسیون فوتبال اقدام خواهند کرد، امروز اعتراض رسمی پارس جنوبی به تصمیمات محمدرضا اکبریان به اطلاع مسئولان فدراسیون رسانده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها