آمار دقیق تماشاچیان دربی اعلام شد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: برای دربی امسال 56 هزار بلیت فروخته شد و 54 هزار و 500 نفر از گیت‌ها رد شدند.

آمار دقیق تماشاچیان دربی اعلام شد

سعید فتاحی درمورد راه‌اندازی سیستم بلیت‌فروشی الکترونیکی اظهار داشت: این سیستم جدید است و قطعاً ایراداتی هم دارد، اما فراموش نکنیم که انقلابی در این زمینه صورت گرفته است. در گذشته وقتی دربی برگزار می‌شد 100 هزارنفر می‌آمد و تنها 30 هزار بلیت فروخته می‌شد که این اتفاق یک فاجعه بود.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد، ادامه داد: امسال 56 هزار بلیت فروخته شد و 54 هزار و 500 نفر از گیت‌ها رد شدند. قطعاً در ادامه همه تماشاگران شناسایی می‌شوند و خوشبختانه در حال حاضر ورزشگاهی نداریم که صندلی شماره‌دار نداشته باشد. روز گذشته ذوب‌‌آهن همان تعداد که بلیت فروخته بود تماشاگر داشت. در مجموع مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع شدن است. اطلاعات سامانه باید به گیت‌ها منتقل شود و این موضوع کمی زمان می‌برد. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درمورد شناسایی تماشاگران مختلف هفته‌های اخیر تصریح کرد: هنوز دوربین‌ها به صورت کامل نصب نشده‌اند. در هفته گذشته مسئولان دوربین‌های چهره‌زن را آوردند و آنها را تست کردند. این دوربین‌ها هم قرار است روی گیت‌ها نصب شود. در بازی دیروز چند متخلف دستگیر شدند. در دربی هم 3 نفر که سنگ پرتاب کرده بودند دستگیر شدند که نمی‌دانم همانی بود که به کنعانی‌زادگان سنگ زده بود یا نه؛ از دادستان استان تهران هم تشکر می‌کنم که دستور داد یک قاضی کشیک در ورزشگاه مستقر شود و مراحل قانونی را برای متخلفان همانجا طی کند.

وی درمورد اینکه آیا در حال حاضر تماشاگران می‌توانند روی صندلی که خریداری کرده‌اند بنشینند یا خیر، عنوان کرد: این اتفاق همه جای دنیا توسط باشگاه‌ها اجرا می‌شود. باشگاه‌ها قرار است چند همیار هوادار به ما معرفی کنند تا تماشاگران را کمک کنند. انشالله تا نیم فصل با کمک باشگاه‌ها تماشاگران می‌توانند روی صندلی‌ها خود بنشینند.

فتاحی درخصوص اینکه آیا امکان دارد در هفته‌های آینده روی سایت فدراسیون اعلام شود که فلان تماشاگر به دلیل تخلفاتی که داشته نمی‌تواند در ورزشگاه حضور پیدا کند یا خیر، گفت: مثل تمام دنیا وقتی دوربین‌های چهره‌زن نصب شود، اینگونه خواهد شد که متخلفان محروم می‌شوند. باید از هواداران دربی تشکر کنم که با نظم در ورزشگاه مستقر شدند. این فرهنگ‌سازی وظیفه همه ارگان‌ها است و همه باید کمک کنند تا مردم در رفاه باشند. سال آینده ورزشگاه‌های لیگ دسته اول هم باید تجهیز شوند تا مثل همه جای دنیا تماشاگران با خیال آسوده به ورزشگاه بیایند و لذت ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها