فتاحی: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مجری بلیت فروشی نیستند

مدیر برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در امر بلیت فروشی بیشتر نقش ناظر را دارند.

فتاحی: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مجری بلیت فروشی نیستند

سعید فتاحی مدیر برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص ۷ هزار نفری که پشت درب‌های استادیوم   آزادی به دلیل تهیه نکردن در دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان مانده بودند، عنوان کرد: این ۷ هزار نفر آمار درستی نیست، حدود یک یا ۲ هزار نفر تماشاگر بودند که به دلیل این اتفاق پشت درب ورزشگاه ماندند.

او افزود: بار‌ها گفته بودیم بلیت فروشی ۲ سالی است به باشگاه‌های فوتبال واگذار شده  و گیت گذاری، نصب دوربین الکترونیکی و فروش بلیت الکترونیکی در ورزشگاه‌های خانگی شان به انجام رسیده است. ما بار‌ها اعلام کردیم و باز هم می‌گوییم تا وقتی مردم نخواهند هیچ تغییری حاصل نمی‌شود.

فتاحی ادامه داد: چندین بار در سایت بلیت فروشی اعلام شد ۵ ساعت پیش از شروع بازی بلیت فروشی به اتمام می‌رسد. بعدا شاید برخی روز‌هایی که ورزشگاه پر نمی‌شود سایت دوباره برای هواداران تیم‌ها باز شود. تنها برای رفاه حال تماشاگران این سیستم راه اندازی شده  و بسیار نوین است و همگیباید برای پیشرفت آن به ما یاری دهند.  

وی در انتها اظهار کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش نظارت کننده دارند و مجری این کار نیستند. باشگاه‌ها موظف به بلیت فروشی هستند. انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس هم امروز با مردم رو در رو صحبت کرد و دنبال راهکار بود. حتی نیروی انتظامی افرادی که بلیت تهیه نکرده بودند را به داخل ورزشگاه راه نداد وبابت این اتفاق از آن‌ها متشکریم، چون برخی افراد با نخریدن بلیت حق کسانی که بلیت خریداری کرده اند را پایمال می‌کنند.  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها