پاسخ نایب رئیس بارسا در مورد بازگشت نیمار

جوردی کاردونر، نایب رئیس باشگاه بارسلونا امروز تایید کرد که نیمار قصد بازگشت به این باشگاه را دارد.

پاسخ نایب رئیس بارسا در مورد بازگشت نیمار

سرانجام یک مقام رسمی بارسلونا امروز تایید کرد که شایعات مربوط به بازگششت نیمار واقعیت دارند اما تاکید داشت که هیچ تماسی با خود او نداشته اند.

پس از یک هفته اخبار ضد و نقیض در مورد علاقه نیمار برای ترک پاری سن ژرمن و بازگشت به باشگاه سابق خود بارسا، حالا دیگر مشخص شده است که ستاره برزیلی در رویای بازگشت است و دیگر قصد ادامه فوتبال در پاریس را ندارد.

رسانه های بارسلونا در چند روز اخیر گزارش داده اند که نیمار حاضر است تمام شروط بارسا برای بازگشت از جمله کاهش دستمزد و نیز پس گرفتن شکایتش را قبول کند.

جوردی کاردونر، نایب رئیس بارسا در واکنش به شایعات بازگشت نیمار گفت:« الان وقت صحبت در مورد خریدهای جدید نیست چرا که تمرکز ما روی خروجی هاست. ما قصد داریم تا قبل از 30 ژوئن(سه روز دیگر) کار انتقال چند بازیکن که برای فصل بعد مدنظر سرمربی نیستند را نهایی کنیم تا زمینه مالی لازم برای خریدهای جدید در فصل نقل و انتقالات فراهم شود.

بله، این درست است که نیمار قصد بازگشت دارد ولی ما نگران این موضوع نیستیم و بحث جذب او در دستور کار ما نیست. در مورد او خیلی چیزها حل نشده است. من به شخصه از شیوه جدایی نیمار بسیار ناراحت شدم و هستم. اینکه می گویند با او به توافق رسیده ایم، اصلا صحت ندارد. نه نیمار و نه با هیچ بازیکنی توافق نکرده ایم و کسی جذب نشده است. با نیمار تماس هم نداشته ایم. البته او و خیلی ها دوست دارند به بارسا بیایند.»

کاردونر در ادامه گفت:« از شنیدن شایعات بازگشت نیمار متعجب نشده ام. همه دوست دارند به بارسا بیایند تا هم تیمی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یعنی مسی شوند. خیلی ها از بارسا رفتند و سپس برگشتند مثل پیکه و فابرگاس. نیمار بازیکن بزرگی است اما همانطور که جدایی اش پیچیده بود، بازگرداندن او هم پیچیدگی های زیادی دارد و باید بررسی زیادی روی آن انجام شود.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها