احتمال حضور هافبک اسپانیایی اتلتیکو در تیم پپ

درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال رودری، ستاره اتلتیکو مادرید، به منچسترسیتی مطرح شده، پپ گواردیولا حاضر نیست درباره این موضوع اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها بگذارد.

احتمال حضور هافبک اسپانیایی اتلتیکو در تیم پپ

بعد از انتشار شایعات متعدد درباره احتمال انتقال رودری، هافبک ملی‌پوش اسپانیایی و ستاره اتلتیکو مادرید، به منچسترسیتی، پپ گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران از او به عنوان فوتبالیستی بزرگ یاد کرد ولی از صحبت کردن درباره اینکه آیا منچسترسیتی به دنبال جذب او است یا نه، طفره رفت.

رودری، هافبک 23ساله اسپانیایی سال گذشته از ویا رئال به اتلتیکو پیوست و در این مدت زیر نظر دیگو سیمئونه درخشش قابل توجهی داشت. اما در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتقال او به منچسترسیتی مطرح شده و آینده او در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اما گواردیولا، سرمربی سیتی که برای حضور در مراسمی به شهر بارسلونا سفر کرده بود وقتی با سوالات خبرنگاران درباره رودری و احتمال پیوستنش به سیتی مواجه شد از پاسخ دادن صریح طفره رفت ولی در عین حال به صورت ضمنی تایید کرد که این انتقال همچنان به صورت یک احتمال باقی خواهد ماند.

پپ گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران وقتی با سوال آنها درباره احتمال انتقال رودری به منچسترسیتی مواجه شد گفت:" من نمی‌دانم رودری به سیتی می‌آید یا نه. خواهیم دید. او فوتبالیست بزرگی است".

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها