تغییر تاریخ عروسی بخاطر تولید مسی

شیبو سلتوس در ماه جولای سال گذشته با همسرش عقد کرده ولی از همان زمان به همسرش و خانواده او گفته بود که برای برگزاری جشن عروسی باید تا روز 24 ژوئن سال آینده منتظر بمانند تا تاریخ عروسی‌شان با تاریخ تولد مسی همزمان شود.

تغییر تاریخ عروسی بخاطر تولید مسی

یک هوادار فوتبال هندی که از علاقه‌مندان متعصب و افراطی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا است مراسم جشن عروسی خود را با وجود مخالفت خانواده همسرش نزدیک به یک سال عقب انداخت تا با تاریخ تولد لیونل مسی و جشن تولد او همزمان شود. این هوادار هندی چند روز پیش، روز بیست و چهارم ژوئن، همزمان با تولد مسی ازدواج کرد و مراسم ازدواجش در هند برگزار شد.

به گزارش تایمز آف ایندیا، شیبو سلتوس در ماه جولای سال گذشته با همسرش عقد کرده ولی از همان زمان به همسرش و خانواده او گفته بود که برای برگزاری جشن عروسی باید تا روز 24 ژوئن سال آینده منتظر بمانند تا تاریخ عروسی‌شان با تاریخ تولد مسی همزمان شود.

این هوادار شیفته مسی به روزنامه هندی گفت:" تاریخ عقد من روز 15 جولای 2018 بود. با اینکه خانواده همسرم خواسته می‌خواستند جشن عروسی هم بلافاصله برگزار شود ولی من به آنها گفتم باید تا سال آینده و روز تولد مسی منتظر بمانیم".

این هوادار هندی عاشق مسی در ادامه گفت:" همسرم هم با اینکه چیزی از فوتبال نمی‌داند با من موافقت کرد".

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها