برد پرسپولیس کیفیت نداشت

کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به کیفیت پایین دربی نودم پایتخت گفت: بدون شک سه امتیاز این بازی تاثیر بسیار زیادی در روحیه بازیکنان پرسپولیس می‌گذارد اما نباید منکر ضعف تاکتیکی این تیم شد.

برد پرسپولیس کیفیت نداشت

محمدرضا زادمهر  در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دربی نودم پایتخت مقابل استقلال تهران گفت: این برد بدون شک تاثیر بسیار زیادی در روحیه تیمی پرسپولیس و همچنین حل مشکلات تاکتیکی خواهد داشت. پرسپولیس برای نباختن به میدان آمده بود اما تا دقیقه نود جنگید و به برد رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: با وجود اینکه هواداران نتوانستند صندلی های ورزشگاه آزادی را به دلیل مشکلات بلیت فروشی الکترونیکی پر کنند اما باز هم هیجان و استرس در زمین بود. اتفاقا من فکر می کنم اضطراب هر دو تیم در این بازی بسیار بالا بود و همین امر سبب شد تا آنها نتوانند پنج پاس سالم هم به یکدیگر بدهند.

وی درباره پنالتی از دست رفته استقلال و گلزنی مهدی عبدی بازیکن جوان سرخ ها اذعان داشت: آقای بنیادی فر به عنوان داور بازی شجاعت ستودنی داشت و عملکرد قابل قبولی در اکثر صحنه های بازی داشت. فکر می کنم پنالتی را به درستی برای استقلال گرفت اما بیرانوند بار دیگر منجی شد و باعث شد تا روحیه تیمش به اوج برسد.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: مهدی عبدی با انگیزه فراوان وارد زمین شد و از تنها موقعیت گلزنی تیم نهایت استفاده را برد و اسم خودش را در تاریخ فوتبال دربی ثبت کرد.

زادمهر با اشاره به ضعف تاکتیکی پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس به مهم ترین موضوع که کسب سه امتیاز بود رسید اما نباید از ضعف تاکتیکی این تیم غافل شد. بازی قشنگی را از هر دوتیم ندیدیم اما مشخص بود که تاکتیک پرسپولیس برای گل نخوردن بسته شده بود و در حملات این تیم ضعف هایی به چشم می خورد.

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: برای پربیننده ترین بازی فوتبال ایران پایین بودن تعداد پاس های سالم استقلال و پرسپولیس برازنده نیست. انتظارات فنی از هر دو تیم خیلی بالا بود ولی خودشان نتوانستند انتطارات را به خوبی برآورده کنند.

زادمهر در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم هنوز هم زود است کالدرون و استراماچونی را تحلیل کرد. آنها هنوز هم بازی های سختی پیش رو دارند اما مطمئنا می توانند تاکتیک های بهتری را در هفته های پیش رو داشته باشند. در همین دیدار وریاغفوری برای استقلال و بیرانوند و نوراللهی برای پرسپولیس عالی بودند اما فکر می کنم تعداد این نفرات در بازی های بعدی بیشتر خواهد شد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها