فاجعه در استقلال؛ پایان کار منفورها!

استقلال تهران برای چهارمین هفتۀ متوالی نتوانست پیروزی را از آن خود کند تا بدترین و تلخ‌ترین شکست این رقابت‌ها از سوی پرسپولیس در دربی به آنها تحمیل شود.


فاجعه در استقلال؛ پایان کار منفورها!

استقلال استراماچونی که به دنبال رویاهای نیمه‌کاره وینفرید شفر و علیرضا منصوریان، فصل 98/99 را با جدیت فراوان و خریدهای بزرگ آغاز کرده بود، در عین ناباوری، برابر با شکست در دربی پایتخت در رتبۀ پانزدهم جدول قرار گرفته و حالا خشک و تر است که در این روزهای عجیب و تلخ آبی‌ها می‌سوزد و صدای فریاد اعتراض هواداران شاکی، به خوبی به گوش می‌رسد.

 

آندره‌آ استراماچونی
آندره‌آ استراماچونی

 

در شرایطی که گمان می‌رفت آندره‌آ استراماچونی، پس از این شکست رسماً با حکم اخراج روبرو شود، در اتفاقی جالب، هواداران استقلال روی به حمایت این مربی آوردند و خواهان برکناری تیم مدیریت خود از جمله امیرحسین فتحی شدند! چرا که آنها بر این باورند خریدهای فعلی باشگاه توسط آنها صورت گرفته و هیچکدام از بازیکنان خریداری شده در سطح استقلال نیستند!

آندره‌آ استراماچونی و امیرحسین فتحی
آندره‌آ استراماچونی و امیرحسین فتحی

 

استقلال ساعات بسیار تلخ و سنگینی را پشت‌سر می‌گذارد و کوچک‌ترین فعل و انفعالی می‌تواند اندک انگیزۀ آبی‌ها را از بین ببرد و آنها را در چاهی عمیق فرو ببرد؛ گفته می‌شود تا ساعاتی دیگر وزارت ورزش و هیئت مدیرۀ استقلال تصمیمات جدید را برای تسکین هواداران اتخاذ خواهند کرد!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها