غیبت حسینی برای پرسپولیس گران تمام می‌شود

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال می‌تواند از خلاء کاپیتان پرسپولیس بهترین استفاده را برده و نتیجه این بازی را به سود خود رقم بزند.

غیبت حسینی برای پرسپولیس گران تمام می‌شود

حساس ترین بازی از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز بین دو تیم استقلال و پرسپولیس آغاز می‌شود و سرخابیها که حال و روز چندان خوشی در لیگ نوزدهم ندارند، در تلاشند تا با پیروزی در این بازی از بحران فرار کنند.

سعید بیگی هافبک پیشین آبی پوشان  در این خصوص اظهار داشت: شاید احتیاط و ترس از شکست مانع از آن شود که دو تیم در دقایق ابتدایی بازی و حتی در نیمه اول بازی خوبی ارائه دهند. اما هرچه بازی رو به جلو پیش برود، باید انتظار بازی بهتری از دو تیم را داشت.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: هر دو تیم و به خصوص استقلال از این بازی دنبال پیروزی هستند و از آنجایی که بازی در هفته‌های اولیه لیگ است، گمان می‌کنم نیمه دوم خوبی را ببینیم و هر دو تیم بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: نتیجه بازی غیر قابل پیش بینی است و خیلی مسائل درون میدان روی نتیجه بازی تاثیر گذار هستند. ممکن است یک اتفاق روند کل بازی را تغییر دهد.

بیگی گفت: این از آن بازیهایی است که ضربات ایستگاهی هم در آن نقش دارد و می‌تواند هر دو تیم را به گل برساند. بعید نیست هر دو تیم برای به دست آوردن ضربات ایستگاهی و بهره بردن از آن نقشه داشته باشند.

هافبک پیشین آبی پوشان با اشاره به غیبت سید جلال حسینی گفت: کاپیتان پرسپولیس بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است و خلاء او به راحتی در این تیم پر نمی‌شود. به خصوص در دیداری بزرگ مثل دربی. اگر استقلالی‌ها هوشیار باشند از این خلاء می توانند استفاده خوبی ببرند و ضربه نهایی شان را با استفاده از بازیکنان سرعتی که در اختیار دارند به پرسپولیس بزنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها