محمد بنا: می‌توانستیم روی سکو برویم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت:هر چند می توانستیم نتایج بهتری بگیریم و روی سکوی جهانی برویم اما باز هم از نتایج راضی هستیم.

محمد بنا: می‌توانستیم روی سکو برویم

محمد بنا پس از کسب عنوان چهارمی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان گفت: از نتایج حاصله هم می توان راضی بود و هم نه؛ چراکه ما تیم جوانی را به جهانی بردیم.البته انتظارات ما در برخی اوزان از این بچه ها خیلی بیشتر بود. ما سه سهمیه المپیک کسب کردیم که روسیه هم به رغم عنوان قهرمانی در این مسابقات توانست سه سهمیه کسب کند. در واقع در کسب سهمیه ها عملکرد خوبی داشتیم اما باز هم می توانستیم بهتر ظاهر شویم.

وی افزود: اگر امیر قاسمی منجزی هم می توانست برنز بگیرد، تیم ما روی سکو می رفت که متاسفانه اینگونه نشد. ما تازه در ابتدای راه استارت مجدد هستیم و تیم خوبی داریم که می تواند در آینده بسیار بهتر عمل کند. ما از فردای روزی که به تهران بازگردیم دوباره شروع می کنیم تا در فرصتی که تا المپیک داریم کار را به خوبی پیش ببریم.

محمد بنا گفت:  عملکرد بچه ها در مجموع خوب بود اما اگر در روز نخست بچه های ما بهتر کشتی گرفته بودند شرایط خیلی بهتر می شد. فضای مسابقات هم برای این جوانان بسیار سنگین بود و اگر نفرات روز نخست در روز سوم به میدان رفته بودند به مراتب بهتر نتیجه می گرفتند. علیرضا نجاتی عالی کشتی گرفت و در نهایت با مدال برنزی که هیچکس انتظار نداشت به کارش خاتمه داد. عبدولی هم باید طلا می گرفت. گرایی هم در گروهی بود که تمام خوب های دنیا در آن حضور داشتند که در نهایت توانست برنز بگیرد. محمدهادی ساروی ، رامین طاهری هم خیلی تلاش کردن اما انتظار ما از پویا ناصرپور و امین کاویانی بسیار بیشتر بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: با کسب این سه مدال برنز،  آینده روشنی را برای این تیم و نفراتی که در اردوی تهران هستند، می‌بینم. ما هنوز کار زیادی داریم و باید در جام جهانی، مسابقات قهرمانی آسیا و دو گزینشی المپیک که فروردین و اردیبهشت سال آینده برگزار می شود به میدان برویم. برای کسب سهمیه المپیک در دو وزن ٨٧ و ٩٧ کیلوگرم شانس زیادی داریم، اما در وزن ٦٧ کیلوگرم کار ما بسیار سخت است که سعی می‌کنیم با انتخاب درست، این سهمیه را هم کسب کنیم و با تیمی کامل راهی المپیک شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها