کالدرون عصبانی شد

کادرفنی و سرمربی پرسپولیس تهران از مشکلات مالی ناراحت هستند و این موضوع را به مدیریت باشگاه اطلاع داده اند.

کالدرون عصبانی شد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی آماده حضور مقابل استقلال در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران می‌شود که این باشگاه درحال حاضر مشکلات مالی دارد و اعضای تیم از جمله بازیکنان و کادرفنی از شرایط پیش رو ناراحت هستند و به همین دلیل امیدوار هستند تا مشکلات حل شود.

پرسپولیس درحال حاضر مانند دیگر باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه است، البته مدیریت این باشگاه تلاش کرد تا طلب بازیکنان و مربیان سابق این تیم را پرداخت کنند تا بتوانند مجوز حرفه‌ای آسیا را بدست آورند و به همین دلیل تاکنون پرداختی به بازیکنان و کادرفنی نداشته اند.

از سویی دیگر شکایت ماریو بودیمیر، برانکو ایوانکوویچ و ... می‌تواند خطر‌هایی را برای تیم قهرمان ایران به همراه داشته باشد، اما مدیران پرسپولیس تلاش می‌کنند تا با مربیان سابق خود توافق کنند، هرچند مشکلات مالی زیادی دارند.

گفته می‌شود ظهر امروز مدیر برنامه‌های گابریل کالدرون در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا پیگیر مطالبات این مربی باشد وکالدرون، خواگین و والنسیا که قرار بود یک ماه پیش اولین دریافتی خود را داشته باشند تا این لحظه هیچ مبلغی از باشگاه پرسپولیس نگرفته اند که این موضوع سبب عصبانیت آن‌ها شده است.

در جلسه امروز اعلام شد هرچند که مربی پرسپولیس تا این لحظه با تمام انگیزه و توان کار کرده است، اما اگر این روند ادامه داشته باشد، احتمال قطع همکاری وجود دارد و به همین دلیل مدیرعامل پرسپولیس و همکارانش تلاش می‌کنند تا از راه‌های مختلف برای پرسپولیس درآمدزایی و پول بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند و همچنین اجازه شکایت به برانکو و همکارانش را ندهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها