صدای تیم‌های پایه پرسپولیس درآمد

تیم‌های پایه پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارند و حالا امیدوار هستند که با تغییر مدیرعامل، مشکلات ‌آ‌نها برطرف شود

صدای تیم‌های پایه پرسپولیس درآمد

مربیان و بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس ماه‌ها است که پولی از این باشگاه نگرفتند و این مساله شرایط سختی را  برای مربیان و بازیکنان تیم‌های پایه پرسپولیس به وجود آورده است به طوری که برخی از بازیکنان این تیم توان خرید کفش فوتبالی ندارند و با کفش پاره در تمرینات و مسابقات حاضر می‌شوند.این مشکلات مربوط به امروز و دیروز نیست و تیم های پایه پرسپولیس مدتهاست که با این شرایط دست و پنجه نرم می کنند و ظاهرا ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس هم برای بهبود این شرایط قول هایی داده بوده اما این وعده ها عملی نشد و حالا با تغییر مدیرعامل در این باشگاه، بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه امیدوار هستند که بتوانند به حق و حقوق خود دست پیدا کنند. 

رضا ریاضتی سرپرست تیم امید پرسپولیس و معاون اجرایی تیم‌های پایه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص گفت: واقعا بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه مظلوم واقع شدند و ماه‌ها است که هیچ پولی از باشگاه دریافت نکردند و در این شرایط بازیکنان خوب تیم‌های پایه فقط با چند میلیون تومان جذب تیم‌های دیگر می‌شوند. بعداً باید همین بازیکنان را با رقم‌های بالا از تیم‌های دیگر جذب کنیم و خیلی حیف است که اینقدر راحت به خاطر ندادن چند میلیون تومان که حق این بازیکنان است آنها را از دست بدهیم. 

وی ادامه داد:مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس چند ماه مربیان و بازیکنان پایه را سر کار گذاشت و حتی شب عید هیچ پولی به اعضای تیم‌های پایه نداد و باعث شد مربیان پیش خانواده‌های خود شرمنده شوند. به طور مثال یک مربی که می‌خواست برای شب عید به شهرستان برود تا پیش خانواده‌اش باشد وقتی برای گرفتن پول به مسئولان سابق باشگاه مراجعه کرد به او گفتند که این پول شبا شده و خیلی زود در حساب شما خواهد آمد اما این مربی پیش خانواده‌اش رفت در حالی که هزار تومان هم به حسابش واریز نشد و باعث شد تا این افراد  پیش خانواده‌های خود شرمنده شوند. از طرف دیگر حتی 5 میلیون تومان به بازیکنان تیم‌های پایه داده نشده و آنها با کفش پاره تمرین کرده و یا بازی می‌کنند. برخی از بازیکنان برای حضور در زمین به کفش‌شان چسب می‌زنند و فیلم این اتفاقات وجود دارد. 

ریاضتی خاطرنشان کرد: با حضور آقای انصاری فرد که خودش کاملا فوتبالی است ما امیدواریم که این مشکلات برطرف شود هرچند که این را هم می‌دانیم که او تازه به باشگاه آمده و مشکلات بسیار زیادی پیش روی او وجود دارد. الان حدود 10 ماه است که اعضای تیم‌های پایه پرسپولیس هیچ پولی نگرفته‌اند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند. اما امیدواریم که آقای انصاری‌فرد مشکلات مربیان و بازیکنان تیم‌های پایه را برطرف کند.الان در تیم‌های پایه پرسپولیس سالم‌ترین مربیان کار می‌کنند هرچند که مشکلات زیادی پیش روی آنها وجود دارد اما باز هم با شرف و سالم کار می‌کنند و خدا را خوش نمی‌آید که در این شرایط  اینقدر سختی بکشند. از طرف دیگر آقای پنجعلی در این مدت اخیر هر روز به باشگاه می‌رود تا بتواند مشکلات اعضای تیم‌های پایه را برطرف کند. امیدوارم که این مشکلات حل شود تا بازیکنان تیم‌های پایه پرسپولیس خیلی راحت جذب تیم‌های دیگر نشوند و بتوانیم سرمایه‌های خودمان را حفظ کنیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها