تیم فوتبال ذوب آهن با ۴ بازیکن جدید از هفته چهارم

تیم فوتبال ذوب آهن که در هفته سوم تیم مدعی تراکتور را متوقف کرد، از هفته چهارم با اضافه شدن ۴ بازیکن جدید چهره‌ای متفاوت پیدا می‌کند.

تیم فوتبال ذوب آهن با ۴ بازیکن جدید از هفته چهارم

شاگردان علیرضا منصوریان که در پایان هفته سوم با ۲ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند، در هفته چهارم این رقابتها در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌روند.

با اضافه شدن ۴ بازیکن به جمع ذوبی‌ها، این تیم تقویت شده و دست منصوریان برای استفاده از بازیکنان باتجربه‌تر باز خواهد شد.

مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان سه بازیکن سبز پوشان بودند که به تازگی خدمت سربازی‌شان به پایان رسیده و برای اضافه شدن به ترکیب ذوب آهن مشکلی ندارند.

همچنین محمدرضا خلعتبری هافبک باتجربه ذوب آهن که فصل گذشته از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شد، با پشت سر گذاشتن دوره درمان و نقاهت، به شرایط حضور در میدان رسیده است.

اضافه شدن این چهار بازیکن باتجربه به جمع ذوب آهنی‌ها، می‌تواند از این هفته شرایط آنها را متفاوت کرده و دست علیرضا منصوریان هم برای استفاده از بازیکنان باتجربه تر، باز خواهد شد.

ذوب آهن در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر، در دیداری که از ساعت ۱۹:۴۵ روز جمعه ۲۹ شهریور  برگزار می‌شود، میهمان صنعت نفت آبادان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها