مهاجم نیجریه ای مقابل صنعت نفت بازی می کند

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان خواهد رسید.

مهاجم نیجریه ای مقابل صنعت نفت بازی می کند

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های ذوب آهن و تراکتور در فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که تقابل این ۲ تیم با تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

در این دیدار ماکالی کریسانتوس، مهاجم نیجریه‌ای ذوب‌ها به دلیل مصدومیت حضور نداشت تا با مصدومیت امیر ارسلان مطهری، خط حمله این تیم زهر کافی را نداشته باشد.

البته خبر خوش برای اصفهانی‌ها این است که مصدومیت ماکالی برطرف شده و این بازیکن با صلاحدید کادرفنی، رو در روی صنعت نفت آبادان بازی خواهد کرد.

همچنین ارسلان مطهری که دقیقه ۳ بازی با تراکتور مصدوم شد، مقابل صنعت نفت غایب است، اما برای دیدار با استقلال وضعیت مبهمی دارد و کادر پزشکی تلاش می‌کند تا این بازیکن را برای مسابقه با شاگردان استراماچونی آماده کند.

مطهری در بازی‌های گذشته برای سبزپوشان عملکرد خوبی داشته و یکی از ستاره‌های این تیم محسوب می‌شود.

سه بازیکن تیم ذوب آهن به نام های مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان که به تازگی خدمت شان را تمام کرده اند، درحال تمرین کردن هستند تا با شرایط بدنی مناسب به میدان بروند.

ذوب آهن که در ۳ بازی اول لیگ، ۲ تساوی و یک شکست در کارنامه ثبت کرده، امیدوار است مقابل شاگردان اسکوچیچ، نخستین ۳ امتیاز فصل را بدست آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها