رجبی: این فولاد واقعی نیست

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: این فولاد واقعی نیست و در آینده شرایطش بهتر می‌شود. با بازیکنانی که در آینده اضافه می‌شود ان‌شاءالله فولاد بهتری را خواهید دید.

رجبی: این فولاد واقعی نیست

حمیدرضا رجبی در نشست خبری پس از مصاف با سپاهان گفت: عذر خواهی می کنم که جواد نکونام نتوانست بیاید و گفت از طرف او عذر خواهی کنم.

مربی تیم فولاد در ادامه گفت:‌ سپاهان یکی از تیم‌های پرمهره تیم است که هزینه زیادی کرده است. ما با توجه به مصدومیت‌ها شاید 5-6 بازیکن اصلی را نداشتیم. مریدی، بیت‌ سعید، دورقی و کولی‌بالی مصدوم بودند. باقرپور با آمپول بازی کرد و شربتی هم که هنوز مجوز بازی‌اش صادر نشده است. نمی‌توانستیم ریسکی بازی کنیم و بی‌گدار به آب بزنیم. سپاهان قلدر بود و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم.

وی در ادامه گفت:‌ سپاهان با توجه به بازی های قبلش به غیر از 2-3 شوت موقعیت خاصی نداشت. امروز بازی برابری انجام دادیم. این فولاد واقعی نیست و در آینده شرایطش بهتر می‌شود. با بازیکنانی که در آینده اضافه می‌شود ان‌شاءالله فولاد بهتری را خواهید دید.

رجبی در خصوص عملکرد ضعیف هدایتیان گفت: در نیمه اول فکر می‌کنم سپاهان هم نتوانست بازی‌سازی خوبی انجام بدهد. ما حریف را به خوبی کنترل کردیم. هدایتیان بازی نکرده بود و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد فکر می‌کنم آبشک و عبدالله‌زاده می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. این مسئله را تأیید می‌کنم. با توجه به پرس سپاهان باید گردش توپ ما در دفاع بهتر می‌شد و در بازی‌سازی از عقب باید بهتر کار می‌کردیم.

مربی فولاد در مورد اینکه این تیم در بازی‌سازی موفق نبود و نیاز به یک بازیکن طراح دارد، گفت: تا دو هفته پیش بحث بازیکن خارجی در تیم ما منتفی بود اما با توجه به شرایط و نیازهایی که داشتیم موافقت کردند. در پست هافبک طراح گزینه‌هایی مدنظر داریم. 20-30 فیلم از بازیکنان خوب دیدیم اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. یکی دو تا از این بازیکنان نیامده‌اند. پیشنهاد هم دادیم. در ابتدای فصل گزینه‌های زیادی را مدنظر داشتیم اما با بودجه‌‌‌ای که باشگاه فولاد دارد باید بازیکن زیر میلیارد جذب می‌کردیم. صددرصد قیمت بازیکن طراح بیشتر از یک هافبک دفاعی است. ان‌شاءالله در هفته آینده بازیکن خارجی به تیم ما اضافه می‌شود و ما به دنبال این قضیه هستیم.

رجبی در مرد نوع بازی سپاهان گفت: سپاهان نفرات بلندقدی داشت و بازیکنان این تیم مستقیم بازی می‌کردند و ما به خاطر اینکه روی دفاع‌مان فشار ایجاد نشود میلاد بدرقه را آوردیم که کی‌روش را کنترل کند و فکر می‌کنم در این امر موفق بودیم. با این روش یکی دو ضدحمله هم در آخر بازی داشتیم که کامل نشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها