نکونام: فولاد به شرایط ایده‌آل نزدیک شده

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: امیدواریم تیم‌مان زودتر به شرایط ایده‌آل برسد و نتیجه خوبی مقابل سپاهان کسب کنیم.

نکونام: فولاد به شرایط ایده‌آل نزدیک شده

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان، اظهار کرد: از مجموعه فولاد و زحمات آقای رضایی تشکر می‌کنم و خوشحالم که در کنار یکی از بهترین مدیران فوتبال کشور کار خواهیم کرد و امیدوارم فولاد از پتانسیل آقای آذری استفاده کند.

وی افزود: شناخت تقریبا خوبی از هم داریم و بازی خوبی را شاهد خواهیم بود، گرمای هوا هنوز هست اما تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و امیدواریم تیم‌مان شرایط ایده‌آل خود را پیدا کرده باشد.

سرمربی تیم فولاد گفت: دو بازیکن خارجی به تیم اضافه خواهد شد زیرا در تعطیلات قبل از شروع فصل چند مصدوم دادیم و باید با بازیکن خارجی جایگزین پیدا کنیم. چهار نفر از ۱۱ بازیکن ما هنوز در تیم نیستند و به همین دلیل تیم تکمیل نشده است.

وی ادامه داد: داوران مظلوم‌ترین قشر فوتبال هستند و امیدوارم شرایط‌شان همیشه بهترین باشد. آن‌ها همیشه خوب قضاوت می‌کنند و متاسفانه همواره مورد اتهام هستند. واقعیت این است که سال گذشته ما خیلی از بحث داوری متضرر شدیم اما اعتراض چندانی نکردیم ولی به‌هرحال داوران نور چشم ما هستند و وقتی برای ما قضاوت کنند، به آن‌ها احترام می‌گذاریم.

نکونام با اشاره به اینکه  با تاخیر در آغاز لیگ، تیم‌های بدون برنامه اولیه سود کردند، گفت: شروع لیگ فرسایشی بود و باعث شد تیم‌هایی که برنامه کاملی داشتند و بیشتر تمرین کردند، بازیکنان‌شان با این تاخیر خسته شدند و از عطش و کیفیت آن‌ها کاسته شد.

وی افزود: تیم ما دگرگون شده و برای رسیدن به هماهنگی کامل و کسب نتیجه خوب نیازمند زمان است که این مهم در بازی‌های رسمی و در شرایط تحت فشار به حاصل می‌شود. بازیکنان مصدوم و جدید ما در آینده اضافه می شوند. پروسه جذب بازیکن خارجی برای من خیلی سخت است و باشگاه در دو هفته اخیر اجازه جذب دو بازیکن خارجی را صادر کرد. اگر این اجازه را داشتیم، زودتر دو بازیکن جذب می کردیم.

سرمربی تیم فولاد عنوان کرد: به هواداران و مردم قول می‌دهم در ادامه فصل تیمی خوب و متفاوت از شروع فصل خواهند دید. 

نکونام درباره حضور مدافع اردنی جدید تیمش گفت: او فردا به ایران می‌آید، بازیکن بسیار خوبی است و بازیکنی که در اردن ۷۹ بازی ملی داشته باشد قطعا با کیفیت است. ما بازی های او در جام ملت ها و بعد از آن را دیده‌ایم و با مربی این تیم هم به صورت خصوصی صحبت کردم.

وی در پایان در خصوص حضور مهاجم کامرونی در فولاد اظهار بی اطلاعی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها