کمالوند: به بگوویچ گفتم چه می گویی؟!

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:گوویچ آمد سمت من و متوجه نشدم چی می گفت گفتم چی می گویی؟!

کمالوند: به بگوویچ گفتم چه می گویی؟!

فراز کمالوند بعد از تساوی یک بر یک مقابل گل گهرسیرجان در نشست خبری گفت:   بابت غیبت روز گذشته  در نشست خبری عذرخواهی می کنم و به دلیل اینکه کسالت داشتم نتوانستیم در کنفرانس حاضر شوم. یک   تبریک ویژه به مردم سیرجان و مدیران با لیاقت گل گهر می گویم که این استادیوم زیبا را درست کردند و با سرعت شرایط استادیوم را فراهم کنند.

وی افزود: خوشحالم شهری مثل سیرجان دارای تیم در لیگ برتر است.  اصلا اعتراصی به داور ندارم در یک صحنه که بگووییچ کارت زرد گرفت . بحث وقت کشی بود به غیر از این صحنه کارشناسان باید در مورد ،  پنالتی دقیقه 86 نظر بدهند.  از نظر من اشکالی نداشت که اعتراص کنیم.  کارت زرد به دلیل صحبت  دو  داور در بیرون زمین بود که بگوویچ آمد سمت من و متوجه نشدم چی می گفت گفتم چی می گویی؟!

سرمربی پارس جنوبی در مورد وضعیت تیم گل گهر از نظر فنی اظهار داشت: تیم گل گهر هم مثل تیم ما تیمی توپا است التبه آنها از ما جلوتر هستند. در تیم ما به  دلیل اینکه 16 بازیکن از 18 بازیکن فصل قبل جدا شدند و حتی حاضر به مذاکره نشدند و  از تعداد بازیکنانی که به این تیم آمدند  تشکر می کنم. ما  تیم نوپایی هستیم اگر چه امشب مستحق گرفتن  3 امتیاز بازی را داشتیم.

کمالوند تصریح کرد: برای نیمه دوم هم برنامه داشتیم اما گل حریف در نیمه اول برنامه های ما را بهم زد.   گل گهر تیم خوبی است. سیرجان تیم لیگ برتری و مردم خونگرمی دارد و مردم این شهر هیچ توهینی به ما و بازیکنان نکردند امیدوارم که سیرجان این الگویی که در فوتبال پیاده می کند در تمام استان ها پیاده شود. آنها دیروز برای ما سنگ تمام گذاشتند. فرهنگ مردم این شهر بالا است.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد شرایط تیمش اظهار داشت: من از نحوه بازی بچه هایم بسیار راضی هستم. دو بازی اول ما بسیار سخت بود فعلا تا هفته دهم و یازدهم نمی شود ارزیابی کرد  که هر تیم در کجای جدول قرار می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها