تیکدری: کیفیت توپ‌ها وحشتناک ضعیف است!

مهدی تیکدری، مدافع راست تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت که آنها در دیدار عصر جمعه نقطه قوت پرسپولیس را تبدیل به نقطه ضعف کردند.

تیکدری: کیفیت توپ‌ها وحشتناک ضعیف است!

مهدی تیکدری با اشاره به پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: سرعت بازی بسیار بالا بود و تماشاگران فوتبال زیبایی را دیدند. این برد برای ما بسیار مهم بود و از حمایت هواداران تشکر می‌کنم که حتی از کرمان هم برای تشویق تراکتورسازی به ورزشگاه آمده بودند. ما لیاقت برد را داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده بودیم. با تشخیص دنیزلی یک هفته روی ضربات کرنر کار کردیم و در نهایت به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

وی در مورد اینکه در بازی روز گذشته به عنوان مدافع راست بازی کرد تا جلوی نفوذ مهدی ترابی را بگیرد، خاطرنشان کرد: بازی‌های فصل گذشته پرسپولیس و همچنین بازی با پارس جنوبی نشان داد که پرسپولیس در سمت چپ شرایط خوبی دارد و اکثر حملات آنها از این جناح شکل می‌گیرد. خواسته دنیزلی این بود که تیم ما سمت چپ پرسپولیس را مهار کند و خوشبختانه نقطه قوت پرسپولیس را تبدیل به نقطه ضعفش کردیم. من هم کم نفوذ می‌کردم تا پشت سرم خالی نباشد. حتی چند بار شاهد جابه‌جایی بازیکنان پرسولیس بودیم، ولی در نهایت آنها نتوانستند از این سمت نفوذ کنند.

مدافع راست تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به اینکه بسیاری از بازیکنان به کیفیت توپ‌های لیگ برتر اعتراض کرده‌اند، تصریح کرد: کیفیت توپ‌ها وحشتناک ضعیف است و نمی‌دانم در این زمینه چه باید بگویم. هیچ کاری نمی‌توان با این توپ‌ها انجام داد.

تیکدری در پاسخ به این پرسش که «آیا آنها می‌توانند در این فصل قهرمان لیگ برتر شوند؟»، تصریح کرد: مردم آذربایجان لیاقت این را دارند که شاهد قهرمانی تراکتور باشند. وقتی دنیزلی آمد مشخص شد که هدف تیم ما چیزی جز قهرمانی نیست و برای رسیدن به این هدف سخت تلاش خواهیم کرد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها